Ik zou er niet aan beginnen omdat je nu op rantsoen gaat , je wat afvalt, wat in het begin gewoon vocht is, en daarna weer gewoon en misschien nog wel meer gaat eten. Het lijkt mij echt onzinnig om nu te beginnen. Wat je wel kunt doen is de koolhydraten flink beperken. Dit kan je nl op vakantie ook volhouden als je dat wilt. En anders na de vakantie er tegen aan gaan! Succes!
Ik denk ook niet dat je op vakantie of daarna weer aan komt. Je lichaam gaat namelijk helemáál niet in de spaarstand als je op een paar beschuiten, wat sla en een stukje vlees leeft.
Ziekenhuisdieet is killing! Heel weinig variatie. Ondraagelijk voor je lichaam. Het is een feit dat je ontzettend snel en meer aankomt zodra je je eetpatroon weer gaat veranderen/aanpassen. Ik begrijp je, hoor! Lekker zo voor je vakantie die paar kg eraf maar dit dieet gaat de oplossing niet zijn. Wellicht dat je wat extra kan sporten, litertje xtra water, helft minder eten dan dat je nu doet, tussendoortjes laten voor wat het is. Ziekenhuisdieet? met dit weer? Heavy! Suc6 met afvallen en iig een fijne vakantie toegewenst!
je hebt geen tijd om te sporten zeg je, maar wel om hier te forummen? sporten is misschien een uurtje, of ander half.. dat heb je echt wel. in plaats van bijvoorbeeld 's avonds voor de tv te hangen, kun je ook gaan sporten. en je wilt die 5 kilo kwijt omdat je over 2 weken op vakantie gaat zeg je.. als je nou een maand of twee geleden was begonnen met gezonder eten en sporten, had je die vijf kilo er nu al vanaf gehad!
Ik heb inderdaad geen tijd om te sporten omdat ik 2 kleine kindjes heb en ik daarvoor geen oppas heb. Forummen doe ik trouwens zo tussen t huishouden enzo door via me tel. Vind t een domme redenering van je om dit te zeggen. Jij weet immers toch niet hoe mijn dagindeling/privéleven eruit ziet dus om nou gelijk te roepen dat ik wel tijd heb om tf forummen en niet om te sporten vind ik maar dom.
Maar dan lijkt het mij handiger als je gewoon accepteerd dat afvallen niet snel gaat zonder sporten. Trouwens hier ook geen oppas, maar sport thuis dmv een spelcomputer. Dat zou ook nog kunnen he. Ook ik vind het erg dom om zo'n ongezond dieet te gaan volgen voor een vakantie. Je kan wel zeggen dat het pas net bekend is dat jullie over 2 weken al gaan, maar je zal ongetwijfeld geweten hebben dat jullie deze zomer lekker even weg zouden gaan. Waar een wil is is een weg, dus als je echt wilt afvallen kan je ook een manier vinden om te sporten/fanatiek te bewegen. Dit dieet zal enkel gekozen worden door mensen die te lui zijn om er echt wat voor te doen of door mensen waarvoor het echt is bedoeld. Maar die laatste zullen dit doen in het ziekenhuis/verzorgingshuis. Dit is mijn persoonlijke mening.
Hier in de stad waar ik sport wel 3 sportscholen met kindercreche. Zitten gewoon goed opegeleide meiden.
Als je gewoon 2 weken 1200-1400 calorieen per dag eet en een uurtje wandeld/fietst zul je ook zo'n 4 kilo afvallen. Bijv: Ontbijt: 2 boterhammen met rookvlees en thee. Tussendoor: appel en flesje water. Lunch: 250 magere yoghurt met 4 eetlepels cornflakes en een banaan. Tussendoor: 2 lu crackertjes met slankie smeerkaas Avondeten: 3 aardappeltjes, 200-300 gram verse groenten zonder saus, tartaartje, koolvis, runderworst,kipfilet, filetlapje, biefstukje.. jus aangemaakt met water. Tussendoor: rijstewafel met slankie smeerkaas.
Ik heb het ook eens gedaan. Welgeteld een dag of 4 volgehouden,2 kilo er af en de hele dag was ik licht in mn hoofd,had echt honger,voelde me gewoon niet lekker. Het is ook echt bedoeld het dieet voor mensen die in bed moeten blijven liggen en snel voor een operatie moeten afvallen. Die mensen liggen enkel in bed en hebben verder geen beweging en hebben dus ook minder honger doordat ze niks verbranden,en worden er (vaak) niet akelig van omdat ze ook niet echt bewegen verder zoals wij,als gezonde mensen,wel doen. Het zal ongetwijfeld zeker goed werken want je eet weinig en wat je eet is gezond maar het is wel erg pittig aangezien je ook je activiteiten hebt overdag,waardoor je spijsvertering sneller gaat dan wanneer je in bed moet blijven liggen. Dus let wel goed op de signalen die je lichaam aangeeft. En wat je altijd onbeperkt kan eten is groente zoals komkommer,sla(zonder dressing dan als je echt dit dieet strikt volgt) en andere groenten soorten want in groente zitten geen vetten e.d. (rauwe groente) en wel vocht en het geeft je weer een gevuld gevoel. Succes met het dieet! En let op je lijf he meid! Als het jou goed lukt,ga ik het misschien ook weer eens proberen,mits ik binnenkort zwanger ben,dan lijkt het me niet echt een goed idee hihi.
Ik ben toen met modifast-shakes 20 kilo in 3 weken afgevallen.. maar toen sportte ik er ook elke dag bij. Heb er best veel spijt van, sindsdien jojo ik als een gek.. Daarna ben ik nog 10 kilo afgevallen, waarvan er nu weer 10 bijzitten. Daar zit maar 2 kilo van mijn zwangerschap bij dan. Ben wel gaan merken dat ik veel sneller aankom na dat dieet.. en tis heeel moeilijk om een gewicht vast te houden. Achteraf toch beter om het langzaam aan te doen. Oh en k weet dat dit topic niet over die shakes gaat, maar doel ff op t feit snel afvallen binnen korte tijd