Dit ziekenhuis echt, stelletje.... Fijn dat je nu een verwijzing hebt, hopelijk kun je snel bij hen terecht!
Ze vinden een verwijzing niet nodig. Echt tis goed met ze.. ze zijn zeker bang dat andere erachter komen hoe laks ze handelen . Fijn dat je de verwijzing alsnog hebt. Hopelijk kan je heel snel bij het andere ziekenhuis terecht.
Éécht?! Dat valt me heel erg van ze tegen! Ben zelf heel tevreden altijd over dat ziekenhuis en ook die afdeling, maar dit is echt schandalig!
Fijn dat je nu officieel overgestapt bent. Hopelijk mag je snel langskomen in het andere ziekenhuis en word je daar serieus genomen en goed geholpen.
Hier wel de buurt provincie! Maar zhuis waar je nu na gaat is echt goed onze heeft ook wel overleg met hun
Je nieiwe ziekenhuis (niet bekend met t noorden) kan ook met je kleine overweg als die ineens besluit eerder te komen koekeloeren? Verwijzing is niet nodig...Ha die zijn geschuffeld. Blij toe dat je daar weg bent, hopelijk is t andere ziekenhuis pro-actiever en biedt je daar wel de rust en t vertrouwen wat zo vreselijk belangrijk is. (Naast uiteraard kundigheid).
Ja, het is doorgestuurd als een second opinion dus vraag mij af of ik daarna gewoon weer terug moet naar het andere ziekenhuis. Dinsdag kan ik daar terecht.
Dat is dus geen doorverwijzing waar je om verzocht had. En een second opinion laat meestal langer op zich wachten dan wanneer je met grote zorgen je door laat verwijzen en je echt door dat ziekenhuis over wordt genomen, alleen al omdat als je over wordt genomen het nieuwe ziekenhuis verantwoordelijk wordt.
Hmpf.. ik ken helaas wisselende verhalen, dit komt mij niet heel onbekend voor zelf 3x daar bevallen en goed begeleid gelukkig. Jij woont dus vlakbij denk ik Wat naar voor je @bozoe . Ik hoop dat alles rustig is en blijft.
Ik heb de verwijsbrief inmiddels in kunnen zien via mijn dossier. Ze schrijven dat ik ongerust ben door mijn voorgeschiedenis en dat zij het op waterige fluor houden Ik heb dat niet eens gezegd. Ik heb verteld dat ik wens over te stappen omdat ik mij ongehoord voel en ik twijfels heb over hun aanpak.