Sterkte de komende tijd. Gedraag je de komende tijd als een bejaarde: rustig, rustig en nog eens rustig aandoen, dat vond ik destijds het meest heldere advies dat ik online gevonden had. Je kunt bijvoorbeeld best je kinderen naar school brengen, maar daarna is een beetje bejaarde moe en ga je even bijkomen met een kopje thee op de bank. (Zo ben ik 3 zwangerschappen met cervix insufficiëntie doorgekomen).
Och jee @bozoe ik lees nu pas jouw topic, wat een enorme schrik!! Hoe is het nu met je? Ik wens je heel veel succes hoor, hopelijk momenteel alles rustig?
Ik ben toevallig net weer thuis van een avondje ziekenhuis. Heb continue vochtverlies en soms ook hele plassen bij hoesten. Heb het vanavond opgevangen in de hoop dat ze het konden testen in het ziekenhuis maar dat doen ze schijnbaar niet. Heb een echo gehad en daarop was er voldoende vruchtwater te zien maar niet rondom het hoofdje van de baby, vermoedelijk omdat hij dus sinds de laatste controle al is ingedaald. Ze hebben gekeken inwendig met een eendenbek om te zien of ik ook vocht verlies bij blazen op mijn hand maar dat leek niet het geval. Terwijl ik dat thuis dus wel heb, heel apart. Ik zal even een foto plaatsen van het vocht dat ik dus heb opgevangen.. Al met al weet ik niet zo goed wat ik er van moet denken. Deze baby/zwangerschap gaat alles zo anders dan anders en kan mijn vinger er niet op leggen wat het is maar het voelt anders dan de vorige keren. Hoe is het met jullie?
Ik sta onder behandeling van het ziekenhuis dus ik heb helaas geen verloskundige waar ik terecht kan.
Wat een koekenbakkers, varentest is toch zo gedaan....waarom elke keer dat omslachtige gedoe in die ziekenhuizen, urgh....
Sta je daar al vanaf het begin? Ik zou gewoon een verloskundige bellen, het uitleggen en vragen of ze willen testen
Oh jeetje ik lees dit topic nu pas.. wat een onzekerheid allemaal en wat een gedoe met dat ziekenhuis. Je zou toch verwachten dat ze ook wel van die teststrips hebben daar.. Veel sterkte en hopelijk komt alles weer wat tot rust.
Vruchtwater ruikt vaak zoet. Maar vind raar dat ze niet eventjes verder onderzoeken of kijken. Wat zeiden ze dat er minder vruchtwater bij hoofd zat verder erover? Gaan ze later nog een keer meten?
Ik snap dat dus ook niet. Ik had ze gebeld met de vraag om het te testen aangezien ik wat opgevangen had, dus mocht langskomen. Eenmaal daar bleek dus dat ze helemaal geen test daarvoor hadden. Ik had gelezen dat ze gewoon van die wattenstaafjes hebben.
Helemaal niets. Ze zeiden dat dat komt doordat hij al ingedaald is. Ze gooien het nu op incontinentie en adviseert eventueel fysiotherapie
Ik vind dat enorm bijzonder. Want urine ruik je wel en zo ziet t er ook niet uit of je moet liters drinken dat zo licht is van kleur. Kan natuurlijk ook gewoon vochtverlies/afscheiding zijn maar wil je wel zeker weten dan.
Ik snap het ook echt niet. Ik heb net een verloskundige gebeld en ik mag langskomen en ze kunnen het dan wel testen zeggen ze!
Jeetje @bozoe het blijft allemaal wel heel spannend zo. Goed dat je een vk hebt gebeld en langs mag komen! Ik duim dat het geen vruchtwater is.