Een stille meelez(v)er hier. Ik hoop en bid voor je dat alles goed mag gaan met jou en jullie kleine man.
Lieve @bozoe ik hoop dat je een dag rust neemt van zp, maar m'n gevoel zegt wat anders. Ik hoop dat alles goed is met jou en de baby! Ik bid voor jullie ♡
Ik had inmiddels gehoopt op een update. Hopelijk heb je gewoon lekker genoten van je gezin en had je geen tijd voor zp.
Wow wat een reacties. Ik ga ze zo even allemaal lezen en reageren. Sorry, ik heb eigenlijk mijn telefoon amper in de hand gehad. Mijn oom is zaterdag overleden dus daar was ik van ontdaan. Gisteren bleek tevens een van de meiden luizen te hebben dus daar erg druk mee geweest met als gevolg weer veel harde buiken Ik ben zaterdag niet gebeld door het ziekenhuis. Ik kreeg bericht dat de afspraak is verzet naar vanavond. Ik vermoed dat het om de uitslag gaat. Ik zag al in mijn dossier dat GBS gelukkig negatief is. Ik heb het hele verloop tot dusver uitgetypt en dat kan ik naar de huisarts sturen om vervolgens samen een plan van aanpak te maken. Het vochtverlies is een stuk minder met hoesten/kuchen. Wel verlies ik nu weer vocht als ik gewoon loop. Mochten ze me vanavond bellen dan ga ik ook aangeven dat ik het liefst overstap van ziekenhuis. Ik zie bijvoorbeeld nu ook dat mijn afspraken om de 4 weken blijven staan terwijl de afspraak vooraf was dat het om de 2 weken zou zijn na de 30 weken ivm mijn hoge bloeddruk en diabetes.
Fijn om iets van je te horen @bozoe. Wat een pittig weekend hebben jullie gehad, gecondoleerd met het overlijden van je oom. En heel goed voornemen om over te stappen want het klinkt behoorlijk amateuristisch allemaal zo, hopelijk ben je snel in goede handen in een ander ziekenhuis!
@bozoe heel veel sterkte, snap dat je dan geen zin in je telefoon hebt. Verstandig dat je alles hebt uitgetiept hopelijk snel na ander ziekenhuis toe!