Zodra ik tegenwoordig word opgenomen en in een meer persoons kamer terecht kom vraag ik al om een slaaptablet omdat ik anders geen oog dicht doe. Vreselijk al die snurkende, kotsende, boerende, spokende mensen die als je pech hebt ook nog eens midden in de nacht op de postoel een half uur gaan zitten poepen met flink veel bijgeluiden en om het over de lucht maar niet te hebben...
Oww wat naar! Ik had tijdens me inleiding een hele leuke buuf, maar die snurkte ook niet normaal! De eerste nacht de hele dacht in de wachtkamer gezeten met alle familie van mensen die aan het bevallen waren. Tegen de ochtend toch maar gezegd dat ik dit niet echt trok en toen de volgende dag maar een slaappilletje gehad! Ik zou gewoon zeggen dat je er echt niet door kan slapen en dan komen ze misschien zelf wel met een oplossing, succes! Hopelijk lekker slapen vannacht!
Haha zet mij bij kotsende mensen op een kamer en ik ren weg! Dat was mij zelfs na de keizersnede nog gelukt... Hoera voor een kotsfobie >.< Met mijn week in het ziekenhuis gelukkig geen hard huilende babies of hard snurkende buren gehad. Alleen mensen die heeeeeel veel bezoek ontvingen! En dan ook lekker tussen de middag, toen het geen bezoekuur was Oh wel de alarmering van het infuus dat kapot ging, dat ding bleef af gaan
Ik kreeg toen ik zwanger was een eigen kamer en een dikke spuit in mijn kont met slaapmiddel Ik had een enorm versleten heup (nu een nieuwe) en daardoor enorme bekkeninstabiliteit. Ik kon daardoor niet meer zitten, liggen of staan en had zo'n enorme pijn! Ik was op na een paar weken bijna niet geslapen te hebben. Ze hebben me toen opgenomen en via een spuit slaapmiddel toegediend. Nou ik heb heeeeerlijk geslapen! Denk ook wel met mensen die herrie maken, was compleet van de wereld. Dus daarom doen ze dat ook denk ik, met dat slaapmiddel was ik compleet van de wereld. Ze lieten me ook tot ver na het ontbijt (08:00) liggen en kwamen rond 10:30 met een ontbijtje aan hihi
Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap prometazine, omdat ik mijzelf wakker hoestte. Heb ik (thuis!) ook héérlijk op geslapen!
oooo sorry dames. gister overgeplaatst na een 1pers kamer. en niet eens omdat ik er zelf om heb gevraagd. maar ze zagen dat ik dit niet trok. de gyn kwam me dit mooie nieuws vertellen haha. vannacht heeeeeeeerlijk geslapen. en zelfs gister middag nog een uurtje. ga ik vanmiddag weer doen haha. denk dat ik voorlopig niet weg mag uit t ziekenhuis namelijk
Ik had ook zoiets. Niet dat ik niet kon slapen, maar ik zat de héle dag tussen kakelende vrouwen (3 andere vrouwen). Vanwege mijn pdd-nos raak ik snel overprikkeld dus daar ook van, ik deed daarom wel eens de gordijnen dicht en probeerde dan een beetje te slapen in de middag (dat lukte net iets beter dan met gordijnen open, ondanks het geluid). Dames hadden daar geen probleem mee. Op een gegeven moment kwam een verpleegster klagen dat ik 'altijd de gordijnen dicht had zitten' (meestal alleen een uurtje in de middag). Helaas kon ze er weinig begrip voor opbrengen dat ik ontzettend snel overprikkeld raakte en dit nodig had. Vreemd, want ik lag daar juist vanwege een dreigende vroeggeboorte en stress is in zo'n geval allesbehalve goed.
fijn dat je een eigen kamer hebt gekregen! zie in je onderschrift dat wij ongeveer even lang erover gedaan hebben om zwanger te worden en beide van een meisje! ik ben alleen eind juli uitgerekend... hoop dat je een beetje uit kunt rusten!
Fijn dat je nu weer lekker kan slapen. Ik heb 1 keer in het ziekenhuis gelegen met een man die zoveel pijn had dat hij wel 5-6 keer per nacht de zuster belde voor extra pijnstilling. Ook kon hij niet slapen en lag dus de hele dag en nacht tv te kijken en te eten. Zelf met de gordijnen dicht zag je nog het flikkerende licht van de tv. Was ik net een beetje in slaap ging hij wat te eten pakken. Was ik weer klaarwakker van het gekraak van het plastic. Gelukkig zal dat nu niet meer gebeuren. In het nieuwe ziekenhuis hebben ze allemaal eenpersoonskamer met een eigen badkamer.
ohh fijn een eenpersoonskamer Hier ook gehad met opname voor de Crohn.. het hele ziekenhuis lag vol dus de eerste hulp mensen werden gewoon bij mij op de kamer geplaatst.. bloed kots poep ik heb alles voorbij zien komen. Buiten het feit dat ik het vies vond vond ik het vooral ook eng!! Ben huilend de gang opgelopen dat ik niet prettig vond. Mijn bedje werd toen fijn even in een of ander voorraad hok gereden och wat was ik blij!