genante vraag:wie laat er nog meer boeren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lise32, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise32

Lise32 Lid

30 jan 2009
    71
    0
    0
    Hoi iedereen!
    Ik zou graag een genante vraag willen stellen waar ik in de tijdschriften enzo niet echt antwoord op krijg. Ik ben zwanger en heb verder buiten pijnlijke borsten en moeheid niet veel symptomen. Het probleem is dat ik onwijs vaak boeren laat. Ongecontroleerd ook. Heel pijnlijk als het op mijn werk gebeurt. Zijn er meer die hier last van hebben?
    :oops: :oops: :oops:

Edit moderator: verplaatst naar Zwangerschap

2. sinada

sinada Niet meer actief

ja hier een kampioen in boeren. Nietr alleen na het drinken van cola ofzo gewoon de hele dag door. Op je werk is wel heel vervelend

3. Lise32

Lise32 Lid

30 jan 2009
    71
    0
    0
    He Sinada

Ha ha.. je herkent het probleem dus. Nee het maakt niet uit of ik frisdrank drink of wat dan ook... de hele dag door.
    Vervelend

4. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    ja.. ik heb het ook!

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Wat fijn dat je dat vraagt...ik heb het namelijk ook en nog behoorlijk harde boeren ook.

Kan me op mn werk wel redelijk inhouden maar dat voel ik dan in mn buik. Thuis schrikt mn vriend ervan haha.

6. Lise32

Lise32 Lid

30 jan 2009
    71
    0
    0
    Haha... zelfs je vriend schrikt er van. Dan moeten ze wel erg hard zijn. Sja het hoort er schijnbaar bij. Wel raar hoor. Het zou ook in het lijstje van de standaard zwangerschapssymptomen moeten horen.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja boeren...winderigheid..borrelende buik. Het hoort er volgens mij allemaal bij.

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hahaha wat een leuk topic...
    Ik kan er ook aardig wat van hoor...;)

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Haha, heb hier ook al even last van. Had alleen de link met zwanger zijn nog niet gelegd.
    Fijn idd op momenten dat het echt niet uitkomt :oops:

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja hoor, boeren en scheten, ik ben net een kerel sinds ik zwanger ben :)

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
  12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

aahahahha jaaaa ik kan er ook wat van oow erg zeg!

boeren, pufjes, en dan ook nog eens snurken erbij. Mijn vriend heeft het gesnurk een keer met zijn tel. opgenomen en ik kon niet geloven dat ik dat was!

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hahaha! Hier nog één.........

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb ook vreselijk veel last van lucht..

Vooral 's ochtends! Volgens mij verzamel ik het 's nachts of zo.

Standaard moet ik 's ochtends overgeven, als ik ben opgestaan. Maar het enige dat eruit komt is lucht!

Heel bizar en ook vreselijk irritant :(

15. marion1982

marion1982 Actief lid

20 dec 2008
    107
    0
    0
    hoi

ook ik kan me aanmelden bij de boerenlatenclub!

16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik ook. ik merk naarmate de zwangerschap vorderd dat ik steeds meer last van maagzuur ofzo krijg en dat er steeds lucht omhoog komt ( dat had ik trouwens de hele tijd al ) je zou het dus boeren kunnen noemen. steeds als ik wat eet of drink wordt het nog erger. ik probeer het wel beschaafd te uiten zeg maar. en heb uitgelgd dat ik er niks aan kan doen aan mijn gezinsleden dat het 1 van de kwaaltjes is. ze slikken het hier. (soms wordt ik wel uitgelachen ook hoor.) nouja, het is trouwens ook zo. ik had het eerder nooit dus....

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha ja ben ook aardig aan het boeren. Het hoort erbij. Ikprobeer het wel zo zacht mogelijk te doen hahaha maar valt niet tegen te houden! :oops:

@ yinte ik herken dat. Sinds paar dagen last van wat maagzuur. Dan boer ik ook wat meer. Alleen dan is het echt niet prettig

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    oooh ellen jij ook. :) bij mij is het wisselend vaak is het gewoon lucht maar vooral s'avonds kan er ook een niet aangenaam smaakje meekomen inderdaad. ik denk dat beebje steeds hoger groeit ofzo dat de ruimte na het eten klem zit. toch wel fijn om te weten dat veel dingen bij anderen ook terug komen he. van veel dingen weten we dat wel amar sommige klachtjes lijken zo raar en zijn dat dus helemaal niet eigenlijk.

19. zicht

zicht Niet meer actief

Haha
    k heb niet echt last van boeren, maar helaas wel van borrelende buik, windjes en snurken. Ook erg genant! Ik werd laatst wakker van mijn eigen gesnurk!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dacht dat het aan mezelf lag met dat boeren maar zo te lezen hebben meer meiden het tijdens hun zwangerschap! mijn vriend noemt mij koningin der boeren hehe

Deel Deze Pagina