Hoi iedereen! Ik zou graag een genante vraag willen stellen waar ik in de tijdschriften enzo niet echt antwoord op krijg. Ik ben zwanger en heb verder buiten pijnlijke borsten en moeheid niet veel symptomen. Het probleem is dat ik onwijs vaak boeren laat. Ongecontroleerd ook. Heel pijnlijk als het op mijn werk gebeurt. Zijn er meer die hier last van hebben? Edit moderator: verplaatst naar Zwangerschap
ja hier een kampioen in boeren. Nietr alleen na het drinken van cola ofzo gewoon de hele dag door. Op je werk is wel heel vervelend
He Sinada Ha ha.. je herkent het probleem dus. Nee het maakt niet uit of ik frisdrank drink of wat dan ook... de hele dag door. Vervelend
Wat fijn dat je dat vraagt...ik heb het namelijk ook en nog behoorlijk harde boeren ook. Kan me op mn werk wel redelijk inhouden maar dat voel ik dan in mn buik. Thuis schrikt mn vriend ervan haha.
Haha... zelfs je vriend schrikt er van. Dan moeten ze wel erg hard zijn. Sja het hoort er schijnbaar bij. Wel raar hoor. Het zou ook in het lijstje van de standaard zwangerschapssymptomen moeten horen.
Haha, heb hier ook al even last van. Had alleen de link met zwanger zijn nog niet gelegd. Fijn idd op momenten dat het echt niet uitkomt
aahahahha jaaaa ik kan er ook wat van oow erg zeg! boeren, pufjes, en dan ook nog eens snurken erbij. Mijn vriend heeft het gesnurk een keer met zijn tel. opgenomen en ik kon niet geloven dat ik dat was!
Ik heb ook vreselijk veel last van lucht.. Vooral 's ochtends! Volgens mij verzamel ik het 's nachts of zo. Standaard moet ik 's ochtends overgeven, als ik ben opgestaan. Maar het enige dat eruit komt is lucht! Heel bizar en ook vreselijk irritant
ik ook. ik merk naarmate de zwangerschap vorderd dat ik steeds meer last van maagzuur ofzo krijg en dat er steeds lucht omhoog komt ( dat had ik trouwens de hele tijd al ) je zou het dus boeren kunnen noemen. steeds als ik wat eet of drink wordt het nog erger. ik probeer het wel beschaafd te uiten zeg maar. en heb uitgelgd dat ik er niks aan kan doen aan mijn gezinsleden dat het 1 van de kwaaltjes is. ze slikken het hier. (soms wordt ik wel uitgelachen ook hoor.) nouja, het is trouwens ook zo. ik had het eerder nooit dus....
hahaha ja ben ook aardig aan het boeren. Het hoort erbij. Ikprobeer het wel zo zacht mogelijk te doen hahaha maar valt niet tegen te houden! @ yinte ik herken dat. Sinds paar dagen last van wat maagzuur. Dan boer ik ook wat meer. Alleen dan is het echt niet prettig
oooh ellen jij ook. bij mij is het wisselend vaak is het gewoon lucht maar vooral s'avonds kan er ook een niet aangenaam smaakje meekomen inderdaad. ik denk dat beebje steeds hoger groeit ofzo dat de ruimte na het eten klem zit. toch wel fijn om te weten dat veel dingen bij anderen ook terug komen he. van veel dingen weten we dat wel amar sommige klachtjes lijken zo raar en zijn dat dus helemaal niet eigenlijk.
Haha k heb niet echt last van boeren, maar helaas wel van borrelende buik, windjes en snurken. Ook erg genant! Ik werd laatst wakker van mijn eigen gesnurk!
dacht dat het aan mezelf lag met dat boeren maar zo te lezen hebben meer meiden het tijdens hun zwangerschap! mijn vriend noemt mij koningin der boeren hehe