Nee vriend gaat niet mee. Maar ik was inderdaad niet van plan om te gaan huilen haha, nee ik ga echt heel rustig en kalm aangeven hoe of wat. En ik ben ook van plan om aan te geven dat het heftig is maar inderdaad ik zal wel aangeven dat ik het heus nog wel trek (je kunt ook niet anders hé ) maar dat het wel gewoon zwaar is en dat het moeilijk is om te genieten ervan zeg maar. Deze arts waar ik nu heenga heb ik ook al gezien tijdens de kma van zoon dus die kent me wel en weet ook dat ik redelijk wat kan hebben haha. Laatst zei zij ook nog van goh wat zijn jullie toch nog enorm rustig onder alles. Dus hopelijk valt het allemaal mee en gaat ze mee in mijn Nexium-verzoek...
Gewoon aangeven dat jij erg graag de nexium wil gebruiken. De ka bij mijn jongste had eerst ook zoiets van 'ja, maar het werkt miet beter hoor' (dan ranitadine). En dat doet het dus wel , hier dan he? Wel fijn dat die ka 'weet' dat het pittig/zwaar is....
ik zou ook voor de nexium gaan! Mijn zoontje had eerst zantac maar dat hielp niks. Pas bij de nexium werd het een iets minder gespannen kind en kon de fysio beginnen met behandelen.
Hier werkte nexium dus ook veel beter, in tegenstelling tot zantac. Zantac gaf eerst direct verlichting, maar na een paar dagen steeds weer meer klachten. Nexium moest echt even gaan werken. Maliro: zantac kon hier niet vanwege de hartritmestoornis, (zantac heeft als bijwerking mogelijke hartritmestoornissen). Artsen bij jullie ook niet aan gedacht?
Gisteren was enigzins een succesje... We hebben het welgeteld een uurtje een stil en lief meisje gehad haha. Nouja toch weer een uur hé!! Vannacht heeft ze van 11-5 geslapen dus dat is ook erg netjes, om 6 uur terug in bed gelegd maar daar was mevrouw het niet mee eens! Dus nu zit ik alweer zo'n 3,5 uur met haar op arm. Ben erg blij als het morgen is, ik ben erg benieuwd hoe of wat!
Hoe gaat in de wandelwagen wiegen in de woonkamer dan?? Krijg je iig geen lamme arm,misschien iets met een speeltje erboven?? Probeer gewoon nog eens,met wat geluk valt ze misschien in slaap,zet je haar ergens anders neer.
Ja dat probeer ik ook elke dag, net zoals ik elke dag probeer haar in bed te leggen, in de draagzak/doek of in de wipstoel, de box begin ik al niet meer aan. Vandaag heeft ze denk ik een mama-plakdag (as usual ), dus dan maar dicht bij mama houden hé! Vanochtend even met haar rondgereden maar zo vlug je ophoudt is het weer krijsen, zo raar! Na het volgende flesje gaan we de wipstoel maar weer proberen en daarna de draagdoek haha
Ik durf het bijna niet te typen maar vandaag is best een goede dag! Ze is eigenlijk alleen vanochtend een uur of 3 ontroostbaar geweest maar de rest van de dag heb ik haar redelijk kunnen troosten...
Fijn! (Maar ik zou morgen even net doen of vandaag niet gebeurd is, want je kunt er de donder op zeggen dat het vrijdag weer mis is, en dan heb je geen medicatie.)
Ik heb het bericht nog niet getyped of ze begon met het echte krijsen weer... En nu is het al ongeveer een half uurtje ontroostbaar.
Ik hoop het ook! Weet je dat ze huilt dat kan natuurlijk maar er zit op dit moment ook geen regelmaat ofzo in. Dan is ze 's ochtends ontroostbaar en dan 's middags. 'S nachts gaat wel goed maarja lijkt me ook wel logisch aangezien ze overdag bijna geen slaap krijgt. Soms lukt het me om haar een half uurtje in bed te leggen, maar dan ben ik dus wel, zonder te overdrijven, een uur bezig met haar troosten etc. en dan slaapt ze dus even een half uur ....
Zo herkenbaar! Ik gisteren roepen dat ik zo blij was dat Caitlyn 2 nachten doorgeslapen had eindelijk weer eens en wat denk je: vannacht weer bal en inmiddels ligt manlief alweer met haar op bed, omdat ze om kwart over 10 alweer wakker werd Ik durf hier haast niet meer te roepen dat het goed gaat of de goede kant op gaat, want echt altijd wordt dat dan direct afgestrafd Maar idd: 1 goede dag nooit noemen naar artsen, want die gaan dan gelijk zeggen dat je het nog maar even af moet wachten/aan moet kijken. Succes morgen! O, en 's nachts wel slapen na een hele dag niet: dat was hier bij beide meiden in eerste instantie ook nog, en als de problemen dan niet verholpen worden, zijn ze op den duur zo moe dat slapen 's nachts dus ook niet meer gaat.... Ik duim dus voor je dat je nu de goede hulp gaat krijgen en jullie de goede kant op kunnen voordat ze zo gruwelijk oververmoeid is dat het 's nachts ook nog eens bal wordt
Pff echt hé. Ik snap niet waarom ik die fout ook maak om iets te zeggen, want zoals je zegt het wordt eigenlijk altijd wel meteen afgestraft.... Hopelijk gaat het nu wel weer een beetje goed met haar en heeft ze haar rust weer gevonden? Nee was niet van plan het te noemen haha. Eigenlijk bizar dat ik een dag waarbij ze van 6-10 alleen maar heeft gekrijsd een goede dag noem .... Wow, heftig hoor Rozemarijke.... Hoe hou je dat vol? En ook gewoon echt niet goed voor de kids als ze helemaal niet meer slapen, pff! Hopelijk beland ik niet bij dat punt...
Sterkte vandaag KimK. Hopelijk word je serieus genomen en gaat er heel gauw iets verbeteren. Dat hebben jij en je kindje wel nodig én verdiend. Want idd, "slechts" 4 uur krijsen een goede dag noemen, dat is eigenlijk heel verdrietig!