Wat fijn zeg! Betreft huilen direct na de fles, ik heb geen idee. Misschien irritatie ivm geirriteerde slokdarm? En idd straks eens ophogen om uit te zoeken of dat het verschil is kan altijd. Geeft het geen verschil kun je altijd weer terug naar deze dosis
Nou het begint dus varierend tussen minuut of 20-30 na de fles en dan duurt het tussen de 10 a 30 minuten voordat ze kalmeert. Maargoed dan is ze dus wel echt even heftig hysterisch en toch wel ontroostbaar weer! Rest van de dag gaat het eigenlijk perfect *afkloppen*.
Heel vreemd, voor mij dan. Ik het ken het echt niet. Bij niet goed afgestemde medicatie was het bij ons voornamelijk gewoon de gehele dag onrustig. Hopelijk verdwijnt ook dit...
Poeh, lastig. Is dat na elke fles? Zoja, dan lijkt refluxpijn me toch nog het meest waarschijnlijke, want darmkrampen zou zo'n anderhalf uur na de voeding eigenlijk pas kunnen.
Fijn!!! Nu inderdaad hopelijk de laatste stap dat krijsen helemaal niet meer nodig is!!! Sterkte en geniet van dit succes wat jullie zelf hebben bereikt!!
Ja echt na elke fles! Zoooo gek! Gisteren tegen avond was het weer een drama, maar hey we hebben overdag goede uren gehad dus ik klaag niet! Vind het alleen sneu voor haar dat ze nog zoveel pijn heeft.... Hoop dat dat ook snel wordt doorbroken!
Pfff... Sinds gisteravond is er weer hier een groot drama. Ontroostbaar krijsen, niet slapen.... Jeetje... Soms denk ik wel eens waar verdienen we het aan? Waarom moet dat lieve kleine mensje zoveel pijn hebben?!
Zo ging het hier ook toen de Nexium te laag was. Eerst een paar dagen wat verbetering en toen weer naar het oude niveau. Hoeveel weegt de kleine? Wij zijn bij 5 kilo bij wijze van 'experiment' toen twee keer een half zakje gaan geven. Het resultaat was er meteen. Nooit meer gekrijst. Na 1 dag arts gebeld en gezegd dat het krijsen bij twee keer een half zakje voorbij was. Toen mochten we doorgaan.
Ze woog de laatste keer, dat zal om en nabij 2 weken geleden zijn geweest, bijna 6 kilo. Pff lastig hoor. Ik zal eens kijken hoe dat gaat om er een zakje bij te doen. Zou je dat dan meteen moeten merken? Ben benieuwd. Nu ligt ze weer even te slapen na toenstraks toch wel 30 min ontroostbaar en daarna alleen troostbaar als we de hele tijd liepen, geen andere dingen alleen lopen.... Maarja dan denk ik: eerst was ze helemaal niet troostbaar dus wat dat betreft toch verbetering...
Ja, een verbetering. Maar voor 6 kilo en een kind met vermoedelijk flinke reflux is een half zakje per etmaal echt niet veel. Ik gaf 's ochtends een half zakje, en einde middag, voor het slapengaan, de andere helft. En ja, ik merkte het meteen.
Nou net tweede dosis gegeven maar pff hele heftige dag vandaag. Beetje als vanouds. Ik probeer positief te blijven maar soms zie ik het echt ff niet meer zitten. Hoe lang moeten we hier nog doorheen.... Pff... Toch wel heftig om na bijna 4 maanden nog steeds veel gehuil te horen. Soms vind ik het echt heel zwaar. Ik ben kribbig, vriend is kribbig, we slapen te weinig (want tot 12/1 bezig met dl en om 6 uur vind zl het wel leuk om wakker te worden), de hele dag gehuil maakt me geen leuke vrouw iig. Ik heb geen zin meer om met vriendinnen af te spreken en voel me erg opgejaagd. Bij elk zuchtje zit ik rechtop in bed. Denk dat ik gewoon langzamerhand een beetje op ben en gewoon niet begrijp waarom ze zich nou verdorie niet eens beter voelt..... Klaagmodus uit en weer verder rondlopen met dochterlief
kop op meid!! dat gevoel heb ik ook gehad met mijn jongste zat tegen een burn out aan (eerder gehad) maar echt steeds vind je wel ergens weer wat kracht. en als het straks beter gaat en je kijkt naar je meisje,dan ga je dat rotte echt vergeten,echt waar.
Ik kan het ook wel aan hoor maar wilde gewoon ff klagen hahaha. Gewoon ff niet acteren dat alles prima gaat haha. Gewoon ff gal spugen . En nu ligt ze na flink te hebben gewiegd weer ff in box...
Ik ook soms voor ons allemaL . Ach ja. We houden de moed erin! Af en toe ff flink klagen hier . Ik hoop dat die dubbele dosering snel werkt maarja van de andere kant heb ik ook geen idee hoe haar slokdarm eraan toe is na 4 maanden. Want die Losec hielp niet veel dus die heeft misschien ook de slokdarm helemaL niet goed "geheeld".
Sterkte met alles! Ik ken het... Al vanaf geboorte af aan problemen met ons dochtertje.. Las de eerste pagina en daar werd nogal raar op trauma gereageerd vond ik, ons dochtertje heeft door 2 ziekenhuis opnamen echt wel een trauma opgelopen... Ze kan bij niemand zitten, niet door vreemde aangeraakt worden, zelfs dichtbij komen van mensen vind ze niks. Sinds haar geboorte kunnen wij dus nergens heen maar ook geen oppas vragen. Zelfs bij oma was t gillen. En dan niet gewoon huilen van moet ze even doorheen... Nee echt over de zeik gaan dat ze er bijna in stikte. En dit allemaal door het ziekenhuis en steeds andere artsen/ verpleegkundige en papa en mama die kwamen en weer gingen... Dus dit kan wel degelijk van een ziekenhuisopname.. Ook al is t een week.