Ik had een vrij kleine tas mee. Wat erin zat: Kleding voor na de bevalling Pyjama Shirt om in te bevallen kleertjes voor de baby camera toiletspullen Uiteindelijk heb ik het shirt om in te bevallen en de pyjama niet nodig gehad. Ik ben bevallen in de bh en jurkje wat ik aan had in het ziekenhuis. Pyjama niet nodig gehad want mocht na 8 uur weer naar huis. Oh ja er zat ook nog een elastiek in voor mijn haar, die heb ik achteraf pas gebruikt... helaas! Want mn hele haar zat vol klitten. Dus als je lang haar hebt: elastiek voor tijdens de bevalling!
haha, ja ik wilde ook teveel meenmen, maar dit zat er bij mij in wa tik daadwerkelijk heb gebruikt: 2 setjes kleding voor mn zoontje + sokken + mutsjes 2 rompertjes warm vest voor terug + dekentje Doos met dropjes etc Paspoorten voor geboorteaangifte (kon bij ons in het ziekenhuis) pyjamabroeken (lekte wel 3 keer door) zoogcompressen voor jezelf lekker je verzorgingsproducten fototoestel videocamera huispak bevallingsshirt slippers voor onder d edouche daar. Luiers, kraamvrband, wasspulletjes voor d ebaby hebben ze allemaal in he tziekenhuis) tuurlijk kan je meer meenemen. Wellicht heeft de verloskundige nog tips? Succes in ieder geval en laat je lekker verwennen in je kraamweek!
ik heb nu klaarstaan: bevallingsshirt pyjama voor na die tijd nachtjapon na die tijd ondergoed toillettas dikke sokken!! pepermuntjes en dextro Ipad voor man als weeen nog niet opschieten boek bril douchemuts voor weeen onder de douche baby: 3 setjes kleding (2x maat 50 en 1x maat 56) wikkeldeken pakje voor als we naar huis gaan speentje voor de rest: fotocamera telefoon en lader
ik had maar een klein tasje -2 onderbroeken -1 setje makkelijke kleding ( huispak ) voor na de bevalling -1setje kleding voor naar huis gaan -sokken -schoon shirt voor vriend -toilettasje met mini flesjes shampoo,douchgel,tandenborstel,labello, etc -2 setjes kleding voor baby -camera was meeeeeeeeer dan voldoende kraamverband,zoogcompressen en pampers hebben ze in het z'huis...hoef je echt niet mee te nemen
Ik lees mee Heb bij mn jongens nix klaargezet Wil t nu toch voor de zekerheid Welke week hebben jullie je tas gepakt ????? Grtjs
Ik lees ook mee! Zat zelf te denken aan een luiertas vol. Maar als ik begin mee te schrijven dan denk ik dat ik wel 2 tassen nodig ga hebben..
Handig dit: sokken, die was ik nog vergeten Oja, bij mij zit naast wat er allemaal al genoemd is er ook nog Rennies en de TENS in m'n tas