Hallo, heeft er iemand tips voor slapen Ik ben nu aan de laatste loodjes bezig maar moet nog even en heb veel moeite met slapen. Ik slaap al met zo'n lang kussen maar ik krijg veel pijn aan mijn heupen doordat ik lang op 1 kant lig. Nu wissel ik steeds van kant als ik wakker ben 's nachts (en dat is vaak ) maar het is niet genoeg. Als er nog iemand tips heeft graag!
Dat probeer ik ook wel eens maar ik ben dan bang dat dat niet goed is. Maar ik neem aan dat als het nergens zeer doet dat het geen kwaad kan. Misschien toch eens vaker doen, scheelt even voor de heupen!
HI... Herken t wel van vorige zwangerschap... maar heb geen tips.... ik sliep met een klein vierkant kussen tussen mijn benen... dat was iig makkelijker met draaien dan zo'n groot kussen....
Ik slaap ook met een lang kussen en wordt zo'n 20 keer per nacht wakker om te draaien omdat mn heup pijn doet en ik krampen in mn benen krijg. Helaas heb ik er nog niets op gevonden. Nog eventjes doorbijten en dan kan ik weer lekker op mn buik slapen.
Helaas... denk dat er weinig aan te doen is verder, dan rustig afwachten tot de kleine er is en je weer lekker kan slapen!
Slapen doe ik ook niet meer, ik blijf maar draaien, maar moet eerlijk bekennen dat ik op mijn linkerzij met1 been opgetrokken het " lekkerste " lig. Maar als ik eerlijk ben comfortabel lig ik niet hoor... helaas geen tips van mijn kant, maar ik wen sje wel veel succes met de laatste loodjes.
Je zou nog eens kunnen proberen of half zittend ook werkt? Bijvoorbeeld met 3 hoofdkussens in je rug? Draaien wil dan niet echt, beteje schuiven qua houding wel, maar dat zitten is ook minder belastend dan op je zij liggen. Zelf heb ik nog maar een erg klein buikje, dus op m'n rug liggen is nog erg comfortabel, dat doe ik nog veel, Benieuwd hoe lang dat nog kan, voordat m'n buik daar echt te groot en zwaar voor wordt,