Is het normaal om zo'n pijnlijke eisprong te hebben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gelukje7, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi meiden,

Even een vraagje. Ik heb volgens mijn ovulatietesten gisteren of vandaag mijn eisprong (gehad).:) Ik heb alleen nu 2 dagen al heel erg last van rugpijn, moe, soms misselijk, last darmen, veel pijnlijke steken links onder in mijn buik. Ik voel elke maand mijn eisprong heel goed, maar nu is het veel erger nog. Het lijkt echt alsof ik heftig ongesteld wordt. Mijn vriend en ik hebben sinds dag 5 na mijn laatste ongesteldheid om de dag seks, en hier gaan we ook mee door om het zeker voor het onzekere te nemen alleen ik vraag me echt af of het normaal is om zulke pijnlijke klachten te hebben rond de eisprong. Oja, ook heb ik sinds 3 dagen echt super veel dunne afscheiding en ben is mijn libido verhoogd (maarja, dat is bekend bij de eisprong geloof ik).
    Ik hoop dat iemand me gerust kan stellen want ik ben bang dat het iets anders is, als je je eisprong zo pijnlijk voelt.
    Groetjes

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik heb het niet, dus kan niet geruststellen
    Als je je er over ongerust maakt kun je misschien beter ff aan de huisarts vragen.

3. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    ik heb dit ook altijd gehad echt 1 dag niet kunnen lopen, rugpijn, misselijk, hoofdpijn en ook last van mijn darmen!

Ik ben er nooit mee naar de dokter geweest maar als je je zorgen maakt moet je gewoon even een afspraak maken....
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt maar je moet je gevoel volgen

Groetjes mij

4. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik heb er ook wel eens heel erg veel last van gehad, een aantal dagen steeds meer druk/gespannenheid en als hoogtepunt echt kromgebogen gestaan van de pijn tot ei sprong en dan trok de pijn opeens weg, binnen 30 minuten nog maar een vaag gevoel achterlatend. Ik dacht de eerste keer echt dat het misschien mijn blinde darm was. :D Heel vervelend, maar herken het wel. ;)

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja ik heb dat ook weleens, dan is mijn ei zo pijnlijk dat er echt niks van seks komt. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

6. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Hoi, ik sluit me bij de anderen aan. Ik ken het wel, maar als je er echt veel last van hebt en/of je er ongerust van wordt: toch even de huisarts bellen.

7. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Ja het kan heeel pijnlijk zijn, ik ken iemand die een keer met spoed opgenomen is in het ziekenhuis vanwege hevige pijn. Achteraf bleek dit ook een eisprong te zijn geweest

8. Cheryl1991

29 mei 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook 2x gehad nou de eerste maand en vorige maand!
    Normaal is bij mij ook nooit zo erg.
    Ik ben toen ook naar de huisarts geweest
    Als jou was zou ik dat ook gewoon doen.
    Als er wat is dan ben optijd!
    Als gewoon je eisprong is dan heb je geluk ;)

Succes en sterkte ermee!
    Xxx

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ook hier soms enorme pijn.
    Zelfs bijna een week in het ziekenhuis gelegen, zelfs aan de morfine.
    Ze verdachten mij van een blindedarm ontsteking en had zo ontzettend veel pijn.
    Bleek dus achteraf ook een eisprong te zijn geweest alleen wilde het ei niet goed springen.
    Wat een hel was dat.

10. MoessieLin

30 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook ene keer wat minder erg dan de andere keer. t schijnt ook erger te kunnen zijn als je de laatste tijd veel zout gegeten hebt.. (heb ik mij wel eens laten vertellen)

Deel Deze Pagina