Is het normaal om zo'n pijnlijke eisprong te hebben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gelukje7, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi meiden,

Even een vraagje. Ik heb volgens mijn ovulatietesten gisteren of vandaag mijn eisprong (gehad).:) Ik heb alleen nu 2 dagen al heel erg last van rugpijn, moe, soms misselijk, last darmen, veel pijnlijke steken links onder in mijn buik. Ik voel elke maand mijn eisprong heel goed, maar nu is het veel erger nog. Het lijkt echt alsof ik heftig ongesteld wordt. Mijn vriend en ik hebben sinds dag 5 na mijn laatste ongesteldheid om de dag seks, en hier gaan we ook mee door om het zeker voor het onzekere te nemen alleen ik vraag me echt af of het normaal is om zulke pijnlijke klachten te hebben rond de eisprong. Oja, ook heb ik sinds 3 dagen echt super veel dunne afscheiding en ben is mijn libido verhoogd (maarja, dat is bekend bij de eisprong geloof ik).
    Ik hoop dat iemand me gerust kan stellen want ik ben bang dat het iets anders is, als je je eisprong zo pijnlijk voelt.
    Groetjes

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik heb het niet, dus kan niet geruststellen
    Als je je er over ongerust maakt kun je misschien beter ff aan de huisarts vragen.

3. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    ik heb dit ook altijd gehad echt 1 dag niet kunnen lopen, rugpijn, misselijk, hoofdpijn en ook last van mijn darmen!

Ik ben er nooit mee naar de dokter geweest maar als je je zorgen maakt moet je gewoon even een afspraak maken....
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt maar je moet je gevoel volgen

Groetjes mij

4. Kensho

Kensho Niet meer actief