ziekenhuizen waar wrouwen 24u/dag een ruggenprik....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Norita, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norita

    Norita Lid

    9 mei 2007
    16
    0
    0
    ICT
    rotterdam
    ik ben gistereen bij het Sophia ZH en daar werken alleen met 2 pijnstillers: epidural en Pethidine op eigen verzoek of verzoek van de gyn ;).

    Priscill: Ik weet dat alleen in Amsterdam je een ZH kan vinden waar Remifentanil tot nu toe wordt gebruikt.

    groetjes!
     
  2. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    als het moet, omdat er zich iets voor doet, doe ik wel wat de dr zegt, maar anders , probeer ik gewoon de pijn tegemoed te zien,..
    ik heb zoiets van, hoe pijnlijk of hoe erg ook,....
    het is maar tijdelijk en ik DENK dat wanneer ik mijn kleine kereltje zie, dat de pijn naar verwegistan zal verhuizen :)

    zo niet,..... tja pech,.......
    vrouwen zijn van het sterke ras :)
    oermoeders ;)
     
  3. Sellie13

    Sellie13 Actief lid

    9 jul 2007
    210
    0
    0
    Hoi Norita,

    Ik weet het ook niet precies hoor, maar is de pijnstiller epidural die je noemt, niet de ruggenprik? Dat is nl. de engelse term voor een ruggenprik (heeft te maken met je ruggemergvlies waar ze de verdoving bij spuiten).

    Groetjes, Selma
     
  4. Norita

    Norita Lid

    9 mei 2007
    16
    0
    0
    ICT
    rotterdam
    De epidural is = ruggenprik. je hebt gelijk.

    Ik ga sowieso proberen om geen verdoving te krijgen maar als de pijn te veel is, dan wil ik iets tegen de pijn.

    Ik zocht een ziekenhuis dat bij een bevalling 24/7 uur ruggenprik toedienen om voor te komen dat ik zeer pijn kan krijgen. Het is niet het geval dat ik ruggenprik in ieder geval wil hebben.

    Ik ben zeer bang, dat zo een ZH laat me rustig voelen.

    Groetjes,
     
  5. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Iets uit de richting maar het Rijnland ziekenhuis in Leiderdorp werkt met dat middel. Geloof zelfs dat zij het eerste ziekenhuis in NL zijn/waren die dat zijn gaan gebruiken als zelftoediening.
     

Deel Deze Pagina