Hoi Meiden, Ik ben op het moment 40,2 weken zwanger van ons 2e wondertje . Vanmorgen naar de gyn. geweest voor controle en alles zag er goed uit. Hij ging kijken voor evt ontsluiting helaas dit was niet het gevoel. Nu was me baarmoedermond wel wat weker. Nu heeft ie eigenlijk nog niks gedaan. Moet nu volgende week weer terugkomen en dan zou die me wel gaan strippen. Afgelopen 3 dagen heb ik zoveel last van bepaalde kwaaltjes vrijdag: duizelig en de hele tijd zware hoofdpijn. Uiteindelijk toch maar naar het ziekenhuis geweest voor een CTG en ze gingen me bloeddruk checken (omdat deze bij me zoontje ineens niet goed was). Maar alles zag er goed uit. Zaterdag: ontzettende last van me buik alles deed pijn. Al keek je al naar me buik. En ik kon ineens niet meer bukken (terwijl ik hiervoor nog alles deed) En had last van pijnlijke harde buiken Zijn er nog meer meiden die echt klaar mee zijn. Ik keek zo uit naar die 40 weken En nu zitten die 40 weken erop en ben ik er eigenlijk ook wel goed klaar mee. Ook omdat ik echt sinds een paar dagen niet meer alles kan. En dan heb ik nog een zoontje van 2 die natuurlijk ook zijn aandacht wilt.....
Hoi, Ik ben ook helemaal klaar met het zwanger zijn, ik ben nu 37.5 weken. Ben benieuwd wanneer de bevalling begint, bij mijn zoontje ben ik 1 uur voor de uitgerekende datum bevallen en hij daalde pas in tijdens de bevalling. Ook deze baby is nu nog niet ingedaald. Vind dat gewoon vervelend want stel dat de vliezen breken moet ik dus gelijk gaan liggen. Daarom durf ik ook niet meer makkelijk ergens heen te gaan, alleen wat heel dichtbij is. Tot 2 weken terug heb ik nog wekelijks gezwommen met zoon maar ook dat zit er niet in. Ik ben echt letterlijk aan het aftellen, het is mooi geweest
Hoi hier iemand die in hetzelfde schuitje zit.. Morgen 40 weken zwanger en weet als geen ander hoe t is om overtijd te gaan.. Bij de eerste zwangerschap tot 41.5 gelopen en zoonlief liet zich de nacht voor de inleiding toch uit zichzelf zien. Met als gevolg dat wel mijn placenta behoorlijk verkalkt was en hij een droog huidje had en lange nageltjes. Ben hier best van geschrokken. Heb mijn zorgen geuit bij de VK en in dit ziekenhuis willen ze nu al met 41 weken inleiden.. al wil ik het liever op een natuurlijke manier. Vrijdag a.s. 40.1 word ik gestript door mijn VK en als dat niks uithaalt krijg ik volgende week ook echo en ctg in het zkh om te kijken hoe het met vruchtwater en placenta is. Kom voor jezelf oo en laat het goed in de gaten houden!! Succes met de laatste loodjes x