Help.. vakantie!

Discussie in 'De lounge' gestart door , 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Tja, een rare titel.. Maar het is wel mijn probleem! 8)
    Ik studeer, ben 17 weken zwanger en woon samen met mijn vriend.
    Niet zo lang geleden zijn we vanuit de ene kant van het land naar de andere kant vertrokken omdat mijn vriend hier een goede baan had gevonden en ik hier kon studeren. Allemaal super tot nu..

Ik heb vakantie.. Ken hier zo goed als niemand ben zwanger en mijn vriend werkt de hele dagen. Mijn familie/oude vrienden wonen hier 3 uur vandaan dus das ook geen optie om even gezellig op visite te gaan.
    Ik verveel me dus gewoon te pletter..

Iemand tips om deze 4 weken door te komen? (Over 4 weken gaan we op vakantie.. ;) )

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

grote schoonmaak in huis!

(tis geen leuke tip.. maar neemt wel veel tijd in beslag)

Tuinieren als je een tuin heb? leuke plantjes kopen etc..?

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Zeggen waar je ongeveer woont. Misschien zitten hier meiden op het forum die zich ook vervelen en samen met jou leuke dagen willen doorbrengen!

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ja idd waar ben je heen verhuisd dan?

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou persoonlijk zou ik dan wachten met de grote schoonmaak ;)
    Bijna elke vrouw krijg namelijk rond de 34 weken NESTELDRANG :)

Nou ik kan je vertellen alles gaat in huis door je handen en elke plint neem je 4x af.
    Ik vind een zwangerschap dan even zo makkelijk want normaal doe ik zo grote schoonmaak in delen en met veel tegenzin maar nu doe ik alles met liefde heeeeel erg vreemd! :)

6. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Je hebt er nu misschien niks aan, maar meld je aan voor een zwangerschapscursus.Je moet het treffen met de andere meiden, maar ik heb na 4 jaar nog steeds contact met allemaal.2 a 3keer per jaar een babyochtend(inmiddels bijna kleutermiddag) en 2 keer per jaar uit eten met alleen de dames.Zo leer je ook andere moeders kennen.
    Kan me alleen wel voorstellen dat er meer wat oudere vrouwen komen, ik was toen 23 en de jongste, maar toch klikte het gewoon want je hebt toch een beetje een klik door de kids

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    idd zwangerschapsgym. Of zwemmen?
    En even zeggen waar je woont:) En mis. aan de babykamer beginnen?
    Paar daagjes bij je ouders gaan logeren?
    lastig hoor:)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zeggen waar je woont kan in je profiel.....je kan ook in je onderschrift een noodkreet zetten :-D

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Beetje internetten, beetje lezen, in huis/tuin rommelen, film kijken, shoppen, boodschappen doen, koken/bakken, opruimen, ik doe gewoon de dagelijkse dingen en de tijd vliegt ;)

10. Niet meer actief

Hey, bedankt voor alle tips haha.

Ben net maar even op mijn fiets gestapt en met een toeristische route naar de prenatal, mama&co en mama's mooiste gereden en heb even lekker geshopt en vanalles voor de babykamer gekocht.
    Ik zit er inderdaad over na te denken om lekker te gaan zwemmen, lijkt me echt heerlijk.

De videotheek en bibliotheek zitten hier in de straat, denk dat zij een goede klant aan mij gaan hebben de komende weken ;)

Ik woon trouwens in brabant!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    ik woon ook in brabant, omg eindhoven. maar aan de winkels te zien, jij niet:)

Deel Deze Pagina