Hoi meiden, De titel zegt het eigenlijk al. Sinds vanmorgen heb ik enorm felle steken/pijnscheuten in mijn vagina wat naar boven schiet. Lopen en zitten is vanwege de pijn eigenlijk niet te doen. Op moment dat ik stil blijf liggen gaat het aardig goed met af en toe een steek. Op moment dat ik in beweging kom heb ik ongelooflijk veel pijn, niet te harden! Ik heb wel symptomen die duiden op een mogelijke zwangerschap...zit nu 5 dgn voor de NOD. Iemand een idee wat dit kan zijn? Of heeft iemand ervaring? Ik zit me een beetje druk te maken
Hoi meid, ik weet van mijn zwangerschap die ik toen de eerste ronde clomid had dat ik ook al 5 dagen voor NOD heel de nacht wakker lag hiervan.. waardoor ik dacht die gaat echt de meest helse menstruatie worden in tijden zal wel door de hormonen komen.. Toen had ik een positieve test in handen op NOD. Dus heb geen idee hoop je hiermee de komende dagen door te krijgen!
Ik had dat ook de maand dat ik zwanger werd. Felle steken vanuit mn vagina en hele pijnlijke steken in mn linker lies. Zo erg dat ik amper nog kon lopen.. Hopelijk is het bij jou ook positief!!
Ik lees met een lach op mn gezicht je verhaal... Ik heb nu ook flinke steken in mn baarmoedermond/vagina en ze zijn echt akelig. Maar ik lees in jouw onderschrift dat je gefeliciteerd mag worden! Wat een leuk nieuws! Ik ben benieuwd welke kant het bij mij op gaat...