Hoi allemaal, Onze dochter van net 2 heeft afgelopen weekend alle dagen haar verjaardag gevierd. Een druk weekend dus! Vervolgens kreeg ze maandag ineens koorts en gisteren kreeg ze het weer. Maar ze had er geen last van. Ze dartelde als vanouds door de kamer. Gisteren werd ze om 5:30 wakker en kon alleen tussen ons in weer in slaap vallen. Iets wat eigenlijk nog nooit is voorgekomen. Vannacht werd ze om 01:30 wakker en begon te kletsen. Ik heb het even gelaten maar ze ging maar door. Woorden roepen, hoge gilletjes, dat sport dingen. Ze gloeide nogal, heb haar een schone luier en een zetpil gegeven maar het hielp niet. Ze blééf maar praten en druk doen. Ze heeft nog een beetje drinken gehad en zelfs dat hielp niet, uiteindelijk is ze tot ongeveer 03:45 wakker geweest. Ik ken dit totaal niet van haar! Ze slaapt altijd prima en als ze koorts heeft, wordt ze huilerig en akelig en slaapt weer als de zetpil werkt. Als kindjes koorts hebben, kletsen ze toch niet? Of kon ze gewoon niet slapen doordat ze niet fit was? Of kwam nu het drukke weekend om de hoek kijken? Kennen jullie dit? Wat doen jullie in zo'n geval? Bedankt!
Hier héél herkenbaar! Als mijn dochter koorts heeft, is ze ook vaak 's nachts wakker. Veel kletsen, druk en kan niet in slaap komen. Ik vind dat ook altijd zo raar... Wat wij doen is gewoon accepteren. Ze mag tussen ons in en hopen dat ze ons niet uren aan een stuk wakker houdt...
Kan ook zo zijn dat haar verjaardag nog zo'n inpact op haar heeft gehad dat ze daardoor zoveel praatte!