Hai! Tijdens het badderen vanavond zag ik in één keer dat Chloé over haar rug, buik en schoudertjes allemaal rode bultjes heeft! Voor zo ver ik kan merken heeft ze daar geen last van en ook geen koorts. Iemand een idee wat het kan zijn? Ze heeft ook wat rode bultjes in haar gezichtje..
kan van alles zijn youame heeft dit ook gehad en ze had de 5e ziekte en een paar weken later de 6e ziekte doen ze niks aan gewoon uit zieken terwijl ze niet ziek was
Misschien hittebultjes? C heeft dat ook vaak op zijn romp. In de zomer was het erger, maar nu ook nog als hij bijvoorbeeld lekker warm in de autostoel zit. Maar een van die vlekjesziektes kan ook nog. Toevallig niks nieuws gegeten?
6e ziekte begint met hoge koorts en nadat de koorts weg is komen de ode vlekjes op romp, maar niet op benen, armen en gezicht. 5e ziekte daarentegen begint zonder aanleiding van koorts oid, en kan volgens mij ook in het gezicht voorkomen
belangrijk bij bultjes is of ze wit worden als je er op drukt. Als rode bultjes niet even wit zijn als je er op drukt dan meteen naar de ha. Doen ze dit wel dan valt het allemaal reuze mee. Handigste is er zachtjes met een glas op duwen. Dan zie je makkelijk of de rode kluer weg trekt.