was benieuwd wat jullie slaaptijden zijn, ons dochtertje is nu bijna 8.5 mnd oud,maar ze is haar slaaptijden aan het verleggen. Dus wou even kijken wat ik het beste kan doen. alvast bedankt groetjes leonie
Hier nog 2 slaapjes. 07.00 fles en dan staan we ook op. 09.00 fruit 09.30 naar bed rond 11.30 en 12.00 weer wakker. 12.00 brood en fles 14.30 naar bed en meestal rond 15.30 en 16.00 weer wakker 18.00 warm eten 19.00 fles 19.15 naar bed Voorheen ging Luc na de eerst fles ook weer naar bed, maar vaak was hij nog helemaal niet moe. Het is wel vroeg opstaan maar Luc doet het hier een stuk beter op.
Yannick is nu net 9 maanden, maar ik merkte dat twee slaapjes ('s ochtends ongeveer 2 uurtjes, 's middags nog een half uurtje) niet echt meer werkte. Hij ging 's middags moeilijk slapen (vaak in de wagen even) maar hij had het eigenlijk wel nodig nog, omdat hij 's ochtends al vrij vroeg ging slapen. Hij ging meestal rond 10 uur naar bed, nu hou ik hem langer op (tot half 12/ 12 uur) en dan slaapt hij twee uurtjes. Dan redt hij het de hele dag. Hij zit niet in een vast ritme, dus we bekijken per dag hoe het gaat, maar ik merk dat één keer slapen lekkerder is voor ons!
Over het algemeen redt hij het op 1 dutje overdag. Hij is rond half acht wakker en gaat dan rond twaalf uur weer naar bed en slaapt dan tot ongeveer half drie.