mijn kleine mannetje is zo ziekjes heel erg zielig ik geef hem luuf, neusdruppels en een zetpilletje voor het slapen maar hij blijft huilen verstopte neus, koortsig en noem maar op ik zal vast niet de eerste zijn dus hebben jullie tips voor mij?
Ach wat sneu! het is nooit leuk als je kleintje ziekies is. Je hebt al veel gedaan,je kan een handdoek oner het matrasje leggen zodat ze wat schuiner liggen/en een ui op de kamer schijnt ook te helpen/heb je al geprobeerd om met een neuspompje het neusje schoon temaken? Succes
zielig is dat he? Mijn mannetje ligt ook ziek, alleen andere klachten als die van jou Is hij stil als je hem oppakt, trekt hij aan zijn oortjes? Anders morgen even langs de ha even laten nakijken
Als hij echt blijft huilen en koorts heeft zou ik de huisarts even laten kijken. Die kleintjes kunnen soms oorontsteking hebben, zonder dat ze veel laten zien. Ik vind het dan wel fijn om gewoon even de huisarts mee te laten kijken. Als die niets ziet, kun je rustig ver gaan met de gewone middeltjes. Maar moet bekenen dat we de 1e keer echt ziek ook door hebben gemodderd, en na een paar dagen toch de huisarts ingeschakeld en inderdaad oorontsteking zonder dat hij een teken gaf. Alleen koorts en huilbuien.
Als je t niet vertrouwt idd naar de huisarts, maar er waart nu zoveel rond dus ze worden gewoon ziek. Mijn dame is ook al 1,5 week aan t kwakkelen. Op aanraden van een vriendin gebruik ik nu: Nysikind Forte druppels (Toepassing: VSM Kind 0-6 Nisykind Forte is een 7-daagse kuur voor de keel, neus en luchtwegen bij kinderen van 0 tot 6 jaar. Dit plantabioticum activeert het natuurlijke afweersysteem van de lichaamscellen. Nisykind Forte heeft een verzachtende invloed op de luchtwegen, brengt de keel tot rust en is er om vrijer te ademen). Dit is een homeopatisch kuurtje van 7 dagen. Gekocht bij de apotheek, maar je kan t vlgs mij ook bij de Kruidvat halen.