ziekjes. ....

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Krissiefeur, Mar 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Mijn lieve kleine meisje is al 4 dagen ziek. Begon zaterdag met niet willen eten. Daarna niet drinken. Daarna braken en diarree. Gister op dag 3 naar huisarts geweest. Buikgriep mevrouw gaat wel weer over...
    Nu vandaag weer alleen maar op de bank liggen, niet spelen, erg weinig drinken en niet eten.... Ze is witjes en klaagt over haar buikje. Valt af... Arme kind.
    Morgen weer een afspraak gemaakt bij de huisarts. Dit kan toch zo niet langer....?

Weet niet wat ik hier mee wil. Even van me afschrijven denk Ik. ...

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Belangrijkste is dat ze genoeg drinkt zodat ze niet uitdroogt. Verder is het inderdaad een kwestie van uitzieken helaas. Beterschap!

Heb nog wel een tip, hier vinden ze als ze ziek zijn knijpfruit meestal wel lekker. En waterijsjes vindt ze misschien wel lekker?

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier ook, 5 dagen. Nu wel weer naar school (hoewel moe) en 1 sneetje brood en een halve appel op. Drinken nog steeds moeizaam. Vervelend he.

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Vanmorgen bij de ha geweest. Natuuuuuurlijk was ze toen goed helder en had praatjes. Ze was wel achter in vocht maar nog niet uitgedroogd. Gewoon afwachten en drinken geven. Zodra we thuis waren kroop ze meteen op de bank en witjes. Ik voel me niet lekker mama, buikpijn. Moet dan ook naar de wc, ontlasting is lichtgeel. Arme kind, het gaat me zo aan mijn hart. Maak me zorgen, maar om nou weer de ha te bellen....

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Uitzieken is toch het enige wat je kindje moet doen.

Maak lekkere kippensoep en laat haar dat af en toe drinken.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Klinkt ook wel echt als buikgriep... Daar voel je je echt heel rottig van.

Veel drinken en niet te zwaar eten... Kan echt wel een week of langer duren.

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Tja wat wil je dat de ha doet ? Er zijn geen medicijnen tegen buikgriep
    als je bang bent voor uitdroging geef je ors. Ik heb geleerd elke 10 min drinken op een lepeltje aanbieden.

Share This Page