Na heel wat knutselwerk, is het zelfgemaakte krijtbord voor onze dochter eindelijk klaar.. Dus ik naar de Hema, krijtjes gekocht, in allerlei kleuren... Alleen, alle kleurtjes zijn heel erg wit, niet echt op kleur. Nu hebben wij in de keuken ook een krijtbordje, en doorvoor hadden we ooit eens een paar krijtjes van m'n schoonmoeder meegenomen, en die zijn echt felblauw en felroze... Alleen, weet ze nu echt niet meer waar ze ze heeft gekocht. Misschien een hele suffe vraag, maar weten jullie misschien waar je echt fel-kleurende krijtjes kan kopen? Het krijtbord zelf is namelijk roze, en dat wit-achtige zie je er nauwlijks op.
Ik denk dat speelgoedwinkels of misschien boekhandels wel van die gekleurde krijtjes hebben. Speelgoedwinkels sowieso wel.
Ik ben vandaag eerst naar de Intertoys geweest, en daar hadden ze alleen stoepkrijt. Maar boekhandel zou ik inderdaad kunnen proberen.
Ik ga ernaar opzoek.. Even voor de duidelijkheid.. Ik heb nu al gekleurde krijtjes, alleen de blauwe geeft bv dezelfde kleur als de groene... Ze zijn meer wit dan gekleurd als je ermee krijt. Ik ben echt opzoek naar felblauw, felrood enzo.