Hoe doen jullie dit met het werk? Ik heb behoorlijk last van zwangerschapsdementie. Vergeet werkelijk alles en laat ook alles uit mijn handen vallen(op mijn kindjes na gelukkig). Laats nog eeuwen lopen zoeken naar een pan, die allang op het fornuis stond te koken. Vitaminenpil geeft mijn man mij, want ik weet gewoon niet of ik ze wel of niet heb ingenomen. Loop 10x voor het zelfde naar boven en ben boven alweer kwijt waarvoor ik kwam. Een gesprek voeren met mij is onbegonnen zaak, weet halverwege het verhaal al niet meer waar het overging Ik ben verpleegkundige, een beroep waarin fouten fataal kunnen zijn. Ik zie er dan ook er tegenop om weer aan het werk. Op het moment ben ik nog druk aan het solliciteren dus ik hoef ook nog niet aan het werk. Ben heel benieuwd hoe andere dementerende moeders dat doen als ze weer aan het werk moeten
Tja, ik had er ook veel last van, maar ben wel gewoon weer gaan werken uiteraard. Ik heb stapels post-its versleten in de eerste maanden, haha. Alles moest ik opschrijven. En nog..... Het gaat wel iets beter inmiddels, maar met 3 kinderen, huishouden en bedrijf ben ik zo druk in mijn hoofd dat ik gewoon nog steeds veel vergeet en niet opsla.
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik herken het. Bij mij uit het zich vooral in minder concentratie op werk. En ook dingen vergeten op werk en thuis. Vervelend vind ik het, ik heb in eerste maanden ook wel foutjes gemaakt ik werk als secretaresse, terwijl ik mezelf controleer en zeker weet dat ik alles goed geregeld heb en dan erachter komen dat je stomme foutjes maakt haha. Apart is t, kon me er niets bij voorstellen maar het is net alsof er echt een deel hersenen is uitgevallen. Als verpleegster lijkt het me ook lastig , je moet dan niet vergeetachtig zijn. Ook thuis vergeetachtig haha, lekker chaotisch. Je hebt gewoon veel aan je hoofd met een baby. En ik wil alles tegelijk. Ik weet ook niet of t overgaat. Ze zeggen van niet. Veel succes in ieder geval. Misschien meer dingen opschrijven...