Dag dames.. Ik ben mom2be ben 21 jaar oud en zwanger van mijn eerste kind.Ik studeer verpleegkunde en zit nu in de derde jaar.Vanwege misverstand met vorige stageplek en discriminatie werd ik van mijn vorige stage ontslagen...Nu een paar weken verder is een hoop veranderd..zoals jullie het kunnen zien op mijn banner ben ik 6 weken zwanger..Ik begin maandag met mijn stage bij een niet aangeboren hersenletselafdeling.Ik zit nu in twijfel want ik wil wel aangeven dat ik zwanger ben maar mijn studieloopbaanbegeleider zegt dat dit niet handig is.Ik wil gewoon mijn stage halen maar de gezondheid van mijn kind staat op nummer 1 en ik weet zeker dat als mijn vriend ziet dat ik het te zwaar ervaar dat ie mij niet met mijn stage door laat gaan...om mijn verhaal kort te maken... Wie heeft zo'n vergelijkbare situatie meegemaakt? En hoe ben je hiermee omgegaan? Of wie werkt op zo'n afdeling en hoe heb jij dit gedaan tijdens je zwangerschap? Alvast bedankt dames Gr Mom
Ik denk dat ik gewoon de stage zou starten... ik bedoel je bent nu pas net zwanger en je hebt al op korte termijn die stage... de eerste weken zal men vast niet eens kunnen zien dat je zwanger bent. Wanneer je het geluk hebt dat je je goed voelt en goed blijft voelen, dan kan je prima je stage afronden hoor. Tegen de tijd dat je stage klaar is, ben je misschien net halverwege je zwangerschap.
Gewoon starten met stage. Het is nog pril, stage is op korte termijn en duurt ook niet lang, dan ben je aan het eind van stage ook nog niet zo ver in de zwangerschap.
Gewoon starten!! Je bent nog zo pril, beter nu dan met 6 maanden moeten beginnen met evt wat lichamelijke klachten.