Ziekmelden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zomerrr, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb haar vanmorgen gebeld en verteld dat ik zwangerschapsgerelateerd ziek ben.
    Toen vroeg ze dus of ik zwanger was;)
    Gezegd dat ik zwanger ben.
    *stilte van 30sec, nou gefeliciteerd:p*

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik heb het mijn leidinggevende dus wel zo snel mogelijk verteld. Maar ik kon ook echt niets maar dan ook niets meer binnen houden.
    Dus met 6 weken wist ze het al.

En zeker met ziekenhuisopname kreeg ik heel veel begrip hier voor! Dus was blij het vroeg te hebben verteld.

3. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Huh dat is niet ok van je werkgever. Want normaal gesproken staat er in de ARBO dat je verplicht 4 weken voor je zwangerschap pas mag aangeven dat je zwanger bent! Daarvoor hoeven ze t niet eens te weten maar voor je werkgever is t gewoon handiger zodat ze een plaatsvervanger voor je zoeken basta! Dus nu hoef je t echt niet te vertellen en mocht je t wel willen vertellen dan heeft je leidinggevende nies te zeiken want jij staat sterker in je schoenen dan die doos die nergens last van heeft (ja kan me er echt boos om maken soms) sowieso snap ik haar probleem niet want als je ziek bent zwanger gerelateerd dan wordt je betaalt door de UWV je werkgever hoeft geen cent uit te geven aan jou dat is 1 en 2 ga naar je bedrijfsarts die staat altijd achter jou. Uit mijn ervaringen dan. Geef t aan en laat die trut van je leiding maar lekker rondjes draaien totdat ze scheel ziet.

Deel Deze Pagina