pff.. ik weet echt niet wat ik heb. !! sinds gisteren voel ik me net een zombie ! doodmoe.. nergens zin in.. misselijk.. warm.. echt echt echt Futloos... chagarijnig.. slechte zin.. vind het best raar aangezien in hier van te voren echt geen last van had.. had nesteldrang, alles poetsen etc.. zin om te wandelen, spelen met de kleine, leuke dingen doen.. maar sinds gisteren is het gewoon helemaal omgeslagen.. heeft iemand dit ook gehad aan het eind van de zwangerschap? of is er iets anders aan de hand...
Ik heb dit ook sinds een paar dagen maar komt bij mij vooral door het slechte slapen. Ik denk dat het er een beetje bij hoort....
Had het aan het einde van mijn zwangerschappen ook. Alleen maar moe en alles deed me zeer. Wel kun je even vragen of je ijzer nagekeken kan worden, misschien heb je ijzertekort en daardoor kun je ook vreselijk moe zijn de hele dag.
Lekker aan toegeven, af en toe een dagje bankhangen is niet erg en wie weet gaat het daarna weer beter!!
Hoe is het vandaag? Al iets beter? Ik had gister ook zo een dag. Kwam mede omdat het bij ons ook heel benauwd warm was buiten, niet optimaal geslapen, en tja..... Gewoon aan toe geven en een lekkere rustige dag houden.
ja het is alweer weg.. heb er toch 3 dagen 'last' van gehad... dat lekker bankhangen en relaxen gaat een beetje moeilijk met een bijna 2 jarige dochter haha !! gelukkig is het nu weer goed !!