even een vraagje mag je makreel in tomatensaus uit blik eten als je zwanger bent. ik weet wel dat je geen vacuumverpakte mag eten ik eet die altijd van de lidl makreel in tomatensaus zo lekker en had er dus zin in en heb dit gegeten. niet dat ik me nu echt gelijk zorgen maak als het wel mag nou dan zal ik smullen en als het niet mag laat ik het voortaan liggen gr jojo29
als het gaare vis is mag het gewoon hoor! Alle vis in blik is gewoon gaar. als je weer twijfelt, op de site van het voedingscentrum hebben ze een uitgebreidde pagina met wat je wel en vooral ook niet mag, als het daar niet bij staat, gewoon eten.
Ik dacht nog: nee, dat mag niet, want dat is helemaal niet lekker! Arme makreel, arme tomaten, beide hebben een beter lot verdiend Maar ik lees verder dat jij het heerlijk vindt. Eet lekker, geniet ervan, vis uit blik is veilig ook als je zwanger bent.
Ik vind dat ook heerlijk en ik eet het gewoon, ik neem altijd de makreelsnack in tomatensaus van john west, at ik al toen ik klein was.
Ja mag maar met mate.Zit namelijk best veel vit A in.Even op het blikje kijken hoeveel erin zit en even navragen. Maar 1 blikje per week pan geen kwaad.Net zoals pate eten en leverkaas enz. Met mate.