Overtijd maar negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yoki, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Hoi,

Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd, maar helaas heb ik tot dusver negatieve testen gehad... Ik heb op de 1e en de 3e dag overtijd getest. Normaal ben ik altijd op de 30e dag van mijn cyclus ongesteld. Kan er eigenlijk de klok op gelijk zetten. Nu dus al 4 dagen overtijd. Helaas kan ik niet zeggen dat ik alle eerste zwangerschapsymptomen heb. Wat ik wel heb:

- moeheid;
    - gevoelige tepels;
    - en overtijd natuurlijk.

Verder voel ik kleine krampjes in mijn baarmoeder en heb ik geen rugpijn (wat ik normaal bij een ongesteldheid wel altijd heb). Ook heb ik zo'n 'hol' gevoel in mijn maag, alsof je steeds iets moet eten en mijn darmen rommelen enorm! Aangezien we al zo lang bezig zijn, wil ik het zooo graag! Maar die testen blijven maar negatief! Nu ben ik eigenlijk benieuwd naar andere verhalen van deze aard.

Wie was er ook lang overtijd (terwijl je dit eigenlijk nooit hebt gehad) en wie had hierbij niet alle zwangerschapssymptomen? En was je zwanger of werd je toch ongesteld?

Ik ben erg beniewd!

Liefs

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik was had 7 nov ongi moeten worden,
    en ik heb pas ( heeeeeel licht) positief getest met 7 dagen overtijd, ik heb echt elke dag een test gedaan en deze waren allemaal negatief.
    ondertussen 11 dagen overtijd en nog zijn ze ( alle testen geprobeerd, ) heel licht positief,
    maarja streepje is streepje en ik ben dus zwanger...

3. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd! Wat goed! Geeft mij ook weer een beetje hoop! :) Ik ga morgen of vrijdag weer een proberen denk ik! Dank je wel!

4. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Hoi Mejojo,

Ik had nog even een vraagje: had je veel symptomen? Voelde je je echt overduidelijk zwanger of was het nog een twijfelgeval zeg maar? Alvast bedankt weer..

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

buiten het feit dat ik overtijd ben
    ben ik ook misselijk en erg moe,

bij mijn vorige zwangerschap had ik ook gevoelige tepels maar nu helemaal niet.

ja ik voelde me echt zwanger, ik wist het ergens gewoon zeker, maar de testen zeiden anders.... maar toch stug door blijven testen, en op dag 7 na nod eindelijk een heeeel licht positief streepje,

verder heb ik daarna nog met kv 2 voor 5 getest, met internet testen van babycheck en met clearblue,
    ze geven nu nog allemaal licht positief aan,

6. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hey hey,

Nou ik ben nu 17 dagen overtijd.. Ik had alle symptomen, vanaf een week voor NOD. Ongi krampjes, tepels, duizelig, misselijk, hoofdpijn.. Met als hoogtepunt op en rond mn NOD. Ik voelde me ook gewoon anders, en was er van overtuigd zwanger te zijn. Heb normaal een regelmatige cyclus en nooit gekke menstruatie klachtjes, helemaal niets! Na 4 negatieve testen en het afnemen van zwangerschapsgevoel en alleen nog 2 of 3 vage klachtjes heb ik een bloedtest gehad, hcg waarde was super laag en ben absoluut niet zwanger! Ook nog altijd niet ong dus.. Dus tja, vrouwenlichaam kan heel raar werken.. Ik vertrouw iig alleen nog maar op een test!

Sterkte met wachten, want bij 4 dagen overtijd kan t natuurlijk nog alle kanten op!!

Liefs

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi,

Ik ben een keer 9 dagen overtijd geweest. 5 testen gedaan, voelde me ook super zwanger althans dat dacht ik. Uiteindelijk was ik nog aan het ontpillen en werd ik dus ongesteld. Als je denk zwanger te zijn, wat ik natuurlijk wel allemaal hoop voor jullie dan krijg je al vaak de symtonen alleen omdat je het denkt.

Heel veel succes allemaal en ik hoop op goed nieuws

8. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Ja, klopt inderdaad. Je gaat je van alles in je hoofd halen, hoe vervelend ook. Ontpillen kan het bij mij niet zijn. Ik heb een spiraal gehad en die is er in april 2008 uit gegaan. Verder ben ik dus altijd op de 30e dag ongesteld. Heel soms een dag later. Maar nog nooit zo lang als nu... Maar inderdaad, het zegt niets. En omdat je het zo graag wilt, verbeeld je je van alles! En ik kan nou ook niet zeggen dat ik me ontzettend zwanger voel. Een test of een ongesteldheid is uiteindelijk het enige wat uitsluitsel kan geven. Maar ik wil het zo graag!! ;) Duurt allemaal al veel te lang! Morgenochtend gooi ik er nog wel een test tegen aan!

9. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    nou ik wacht met je mee, ik ben nu 6 dagen over tijd en heb nergens last van, beetje last gehad van sterke geur, rook dingen al op afstand. kan 'snacht niet slapen maar verder voel ik me goed, heb altijd regelmatige cyclus gehad zoner pil.

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik ben nu ook 2 dagen over tijd. Vanmorgen getest met ochtendurine en daar kwam ook een negatieve test uit. Maar goed we blijven hopen. Net wat ze zeggen er zijn mensen die pas na 7 dagen positief testen, dus er is nog hoop voor ons:D Iedere keer na een test neem ik me voor om dan 2 dagen te wachten met testen, maar als het dan weer morgen is kan ik de verleiding niet weerstaan om een test te doen. Groetjes

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    nou ik wacht met je mee, ik ben nu 6 dagen over tijd en heb nergens last van, beetje last gehad van sterke geur, rook dingen al op afstand. kan 'snacht niet slapen maar verder voel ik me goed, heb altijd regelmatige cyclus gehad zoner pil.

Hoeveel testen heb jij al gedaan?

groetjes

12. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Haha, ja dat gevoel ken ik wel een beetje. Alhoewel het me nu wel makkelijk af gaat om niet te testen. Heb al zo veel teleurstellingen gehad (nu in ronde 20), dat je op een gegeven moment ook niet meer wil testen. Bang voor weer een negatieve test. Dan laat je het op een gegeven moment wel... Dus nu heb ik getest op de 1e en de 3e dag. En dan morgen misschien weer op de 6e dag... We gaan gewoon allemaal voor de positieve test!:)

Deel Deze Pagina