Aangezien het voorjaar er weer aan komt willen we graag onze tuin opfleuren. Wat hebben jullie aan de schutting hangen? En welke andere leuke tuindeco hebben jullie? Ik ben echt op zoek naar ideeen voor leuke tuindeco! Vooral om de schutting op te fleuren! Oja ik bedoel niet van die tuinposters want die vind ik niet zo mooi...
Ik hobby altijd met mijn schoonmoeder. Wij maken dan van gips leuke tuinfiguren om op te hangen. Ook van binnenbanden van fietsenband een zonnebloem gemaakt. Verder hangen er bakken met violen en leuke hebbendingetjes die ik bij intratuin op de kop heb getikt.
Wij hebben wat bloembakken aan de schutting hangen en ook een bij, twee vlinders, en een libelle in een roestbruine kleur. Staat heel vrolijk.
ik heb een ouderwetse spiegel met klapdeurtjes aan de schutting hangen en 2 grote stenen vrolijk gekleurde vlinders.. Verder heb ik aan de andere kant een hele grote passiebloem staan, dat is ook lekker vleurig Ik kom toevallig net uit de tuin vandaan, eventjes de boel weer opruimen en dode planten/bloemen eruit getrokken. Heerlijk om met dit weer in de tuin bezig te zijn.
Koop een paar mooi gekleurde Clematissen. Ik heb er een paar staan en die groeien ieder jaar verder. Heb diverse roze tinten en wit, vult de schutting mooi op met grote bloemen.
jaaa die is ook mooi (Passiebloem) heb vorig jaar een stekje van mijn moeder gehad maar na de verhuizing en de vrieskou is er niks meer te zien in de pot.. hoop dat hij straks weer begint. Ben net ook in de tuin geweest en heb de bloempotten en bakken even afgeborsteld en heb alles voorzichtig gespit en aangeveegd heerlijk!