Gister ben ik wezen zwemmen in de zee en nu heb ik bijna 40 graden koorts, ben misselijk en heb hoofdpijn. Lekker met dit weer.... :x
Oei, dat is vervelend!!! Heb je al contact gehad met HA of VK ivm je koorts? Misschien heb je wel een zonnesteek?
Klinkt alsof het een zonnesteek zou kunnen zijn ja Goed veel drinken dan he Of gewoon een te grote slok zout water binnen.. daar kan je ook fiks ziek van zijn Zou idd eens huisarts bellen.. al roept die waarschijnlijk om het hardst dat je veel moet drinken Echt geen weer om ziek te zijn hoor... bah Alhoewel het binnen misschien beter is dan buiten
Oef das klote met die hitte!!!! Klinkt mij ook in de oren als een zonnesteek! Zou idd contact opnemen met je huisarts voor de zekerheid!! Doe kalm aan en heel veel beterschap!
gatver... ziek zijn is al verrot, maar met dit weer en zwanger.. ik zou in iedergeval je VK inlichten... en je HA bellen... is toch wel extra belangrijk nu je zwanger bent... niet te laks zijn. ( zo ben ik namelijk wel )... ik wens je in iedergeval veel beterschap
HĆ© wat vervelend, ik zou inderdaad ook even contact opnemen met de VK of HA. Heel veel beterschap, hopelijk ben je er snel weer bovenop.
Ik ga morgen even naar het spreekuur denk ik. Een zonnesteek lijkt me niet echt aan de orde, heb maar 1,5 uur op het strand gezeten en nog een uurtje gewandeld door het dorp. Maar goed, toch maar ff checken. Een VK heb ik niet, alles gaat hier via de huisarts.
jee wat vervelend zeg, en dan ook nog eens met dit weer erbij, heel veel sterkte hoop dat je je gauw weer beter voelt
De koorts is gelukkig gedaald, dus ik blijf nog een dagje thuis en hoop dan weer aan het werk te kunnen. Zit nu nog op 37.9, dat is niet echt koorts meer te noemen toch? Voel me ook weer een stuk beter.
ja dat klopt maar als je normaal een temp hebt van 36.7 en tijdens je zwangerschap is die dan misschien een paar tiende's hoger maar niet een hele graad hoor