Nog 4 dagen....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Creatype, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Creatype

Creatype Lid

11 mei 2006
    55
    0
    0
    NB
    Nog 4 dagen en dan is het zover.... :(
    Ik begin het nu wel spannend te vinden.
    Maar ik zie er niet tegenop.
    ik vraag me af hoe het zich bij mij aandiend.
    Ik ben bang dat ik bijvoorbeeld de eerste weeen negeer.
    Ik vind namelijk niet snel iets pijnlijk en maak me dan ook niet snel druk.
    Dus stel dat... Straks heb ik al een x aantal cm ontsluiting en heb ik het nog niet eens door!
    Heeft iemand dit eerder meegemaakt?

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Als je straks echte weeen hebt, voel je het wel hoor :)

Mijn VK zei dat je de laatste weken al best met 1 of 2 cm kan rond lopen. Succes met de laatste loodjes, ik zit in hetzelfde schuitje!

3. Niet meer actief

die weeën... die zul je niet zo snel negeren. Weeën is ook niet zomaar een "pijn" het is zoals je misschien wel gemerkt hebt, niet te omschrijven. Maar voor de meesten echt wel herkenbaar...

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ze houden je wel ged in de gaten hoor meid. vooral als ze je gaan inleiden ik heb 4 cm ontsluiting en daar heb ik niks van gemerkt. en ze zeggen dat je het echt wel voelt maar ik bergijp je spanning wel van wat als het erg veel word en je merkt niks.

Alvast heel veel succes een vrijdag

5. sim

sim Niet meer actief

ik denk dat het te maken heeft met hoe hoog je pijngrens ligt, maar denk ook echt dat weeen voor de één pijnlijker zijn dan voor de ander. ligt aan zoveel factoren, hoe lang je al bezig bent (als je moe bent kun je ws ook minder verdragen)

ik zie op dit moment (met vlagen) op tegen dat punt (wat ik bij mijn dochter heb gehad) dat je denkt dat je het niet meer aankunt, ik was vrijdagavond begonnen en zondagmiddag is ze geboren, zondag was ik zo moe, niet geslapen en vlak voor de persweeen viel ik af en toe weg.

ws natuurlijke reactie, omdat het niet goed op gang kwam kreeg ik een infuus en daarna echt een enorme weeenstorm met weinig adempauzes ertussen. toen sloeg de paniek een beetje toe bij mij en verloor ik het vertrouwen in mijzelf. na een tijdje goed concentreren ging het wel weer beter...

6. Creatype

Creatype Lid

11 mei 2006
    55
    0
    0
    NB
    Gisteren heb ik volgens mij voorweeen gehad.
    Mijn buik voelde continu hard aan en was met vlagen pijnlijk.
    Dit duurde vrij lang, zo'n uur of 5 á 6.
    Toen trok de pijn weg maar de harde buik bleef.
    Ook de volgende dag, nu, heb ik nog altijd een harde buik.
    Welliswaar zonder pijn, tot nu toe.
    Zou het dan eindelijk zover zijn?
    Ben nu 2 dagen over de uitgerekende datum heen.
    Ben ben er helemaal klaar voor. Nu hij/zij nog.... ;)
    Anders maak ik gewoon wel een shake van frambozenthee,
    ananas, bitter lemon, tonic en bruine bonen!
    En daarna nog ff sexen... :) :oops: ;)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha, nou meid, als jij zo'n shake naar binnen krijgt zonder te spugen, ben jij in mijn ogen een held! :)

Voorweeen kunnen een teken zijn dat het is begonnen, maar het hoeft vaak ook niet. Lijkt mij ook knap irrittant als ik eenmaal op dat punt beland, het niet weten waar je geheel aan toe bent...

Meid, laat het lekker allemaal over je heen komen. Als de echte weeen beginnen, merk je dit snel genoeg!
    Heel erg veel succes met de laatste loodjes!

Liefs, Minya ;)

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Brrrr die shake..hihi ik zou alleen bij de geur alleen al spontaan weeen krijgen denk ik :)

Deel Deze Pagina