Hier ben ik nog een keer...beetje minder postend maar toch nog proberen een beetje te volgen in enkele topics. Heb nog steeds een cyclus tss 24-28d, vandaag naar toilet op me werk, veeg ik beetje bruin slijm weg, en deze namiddag nog 'n keer... word ik nu weer ongi op 21d.. ? De buikpijn hoort er in elk geval bij alweer... soms zou je denken dat mijn lichaam wel heel lang mt ontpillen... zijn sinds juni 2005 bezig. Nou ja weer even gezeurd, weer even opgelucht...
Tja daarmee maakten ze me vandaag op 't werk ook helemaal gek.. ze hadden vorige week ook al een ooievaar gezien (had ze richting mij gestuurd ) had al een positieve test (in me dromen... ) voelde de baby bewegen (even 10 min bijkomen na het dromen 8) ) en nu dat bruin ! Ik heb haar gezegd als ik binnenkort nu ongi word dat ik bij haar kom uithuilen ! Die buikpijn is er zoals reeds vele keren dus van een innesteling kan ik alleen maar dromen... na bijna 2 jaar geloof je daar nt echt meer in hé.. maar had het echt nog es nodig es even lucht af te laten... hoop dat jullie nt teveel geurhinder ervan hebben ! Enne prinses dankje
Ik heb niets geroken. Ik hoop dat het raak zal zijn, maar kan me voorstellen dat je er niet zoveel geloof meer in hebt. Maar wie weet.......
He Stien, Je weet inmiddels dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn he.... Ik wil je geen valse hoop geven maar duim me uiteraard helemaal suf voor je! Dikke smakkerd, Elmo
heej Stientje, Voor jou schiet het ook nog niet op he. En je mag je hart hier ook wel luchten hoor. We zijn er voor je. LIEK
SUCHhhhhhhhhhhhhhhhhhhttt.... ja ... soms..... Enne dankje Liek... soms is luchten wel echt even nodig !
Pff weer zo af en aan wat bruinverlies... en die vervelende buikpijn blijft ook maar ... ik weet echt al haast zeker dat de ongi nt lang meer op zich laat wachten ! Heb al zitten denken om missch in de vakantiemaanden juli en augustus toch es ivi te proberen. Gyn had gezegd dt ik maar mst bellen en dat ie een afspraak vr me zou maken. Die maanden zijn vr ons relaxter en ik hoef dan nt te werken en dus geen verlof te nemen. Heb het aan me mannetje voorgesteld en ging er over nadenken ! Thxxxx for asking prinses ! Enne jij klus ze hé ! Knuf xxx
Hier zijn we na een cyclus van 22 dagen weer ongi geworden. Geraak er het goed oog een beetje in kwijt... volgens mij lukt het gewoon niet meer zonder hulp ! Ik zou zo graag....
Thxx Natas... ik zou wel willen ja ... mijn mannetje heeft nog even nodig om er over na te denken... dus ik w8 zijn mening af nu...
Mijn bezoekjes ad acu helpen wel. Vroeger had ik bloedverlies van het begin van me ongi tot na me eisprong dus dikwijls wel 16d ... dus best lang... nu heb ik nog 6 d nog wat bloedverlies en nadien is alles verdwenen... misschien helpt het niet om zwanger te worden maar het helpt in ieder geval om mijn hormonenwinkeltje es op te ruimen en daar ben ik al heel blij mee. Als dat cyclusje van me nu es wat langer wordt ook ben ik al heel tevreden. Lekker 2 weken vakantie nu samen met de knd... dus heerlijk relaxen !