Ziektewet betalingen verlopen niet soepel

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door Liz, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik heb ook een vraag...kan ik belkosten terug vragen aan het UWV? Ik ben ziek ivm zwangerschap...wegens zware bekkeninstabiliteit..ik heb een gesprek gehad in oktober met een uwv arts en zij heeft mij 100% ziekgemeld..daarna en daarvoor trouwens ook heb ik veel moeten bellen met het uwv omdat mijn geld maar niet werd gestort er een hoop dingen fout gingen...uiteindelijk is alles geregeld...(na 30 euro gebeld te hebben) netjes mijn geld gestort. Maar ik hoor iedere week mijn uitkering automatisch te krijgen alleen krijg ik het dus niet automatisch iedere week (waarschijnlijk moet er iets in het systeem veranderd worden ofzo)...het gevolg is dat ik iedere week moet bellen met het UWV waar mijn uitkering blijft! Vandaag weer niet gestort dus moet ik weer bellen straks...
    Ik heb inmiddels al 30euro verbeld aan het UWV omdat niets goed gaat... U zult begrijpen dat ik nu hele andere dingen aan mijn hoofd heb (zwangerschap) dan iedere week me maar zorgen moeten maken of mijn geld wel optijd wordt gestort en mijn rekeningen wel optijd kan betalen... Dus om 8 uur hang ik maar weer aan de bel... maargoed, is het mogelijk om mijn belkosten aan het UWV terug te vragen?

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Liz,

Wat vervelend dat je Ziektewet-betalingen niet soepel verlopen. Ik wil graag voor je kijken waardoor dit wordt veroorzaakt en je verdere vragen beantwoorden. Hiervoor moet ik je persoonlijke dossier inzien.

Als je van mijn aanbod gebruik wilt maken stuur dan even een privébericht met je telefoonnummer en de tijden waarop we je kunnen bereiken. Ik neem dan contact met je op.

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap.

Met vriendelijke groet,

Ella
    UWV Webcare Team

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ella heel erg bedankt voor je snelle antwoord...ik heb het UWV zelf al gebeld en er was een storing in het betalingsverkeer...daar kunt u natuurlijk ook niets aan doen en niets mee.. Het is wederom opgelost..
    Ik stuur het UWV zelf wel een brief mbt de telefoonkosten....heel erg bedankt in ieder geval!!!

mvg, Liz

Deel Deze Pagina