Werk wajong en kind

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door Kitty1022, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1022

Kitty1022 Nieuw lid

17 apr 2015
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Beste uwv webcareteam

Om een lang verhaal kort te maken ik ben 2011
    Beoordeelt voor een wajong tevens niet lang erna
    Gestopt met school omdat het erg zwaar was en
    Er xijn best nogal wat prive redenen dat ik hier niet
    Wil noemen bang voor een oordeel nu kreeg ik laatst
    Een brief met dat ik gewoon kan werken nu heb ik de
    Vraag kan ik ergens een herkeuring aanvragen want
    Er is sinds 2011 nogal veel verandert ook heb ik uwv
    Nog niet gemeld dat ik zwanger ben ik ben nu 27 weken
    Wanneer moet ik dat doen? Ik werk niet door omstandighede
    En zwangerschapsziekte

Mvg

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Kitty,

Ik kan me voorstellen dat je schrikt nu je een brief ontvangen hebt waarin staat dat je volgens UWV kunt werken.

Dat je mogelijkheden hebt om te werken, wil niet zeggen dat je gelijk volledig aan het werk moet. Hierover kan je afspraken maken met je arbeidsdeskundige. Maak je gebruik van de werkmap op werk.nl? Dan kan je via de werkmap op werk.nl een bericht naar de arbeidsdeskundige sturen voor overleg. Maak je geen gebruik van de werkmap? Bel dan met UWV Telefoon op 0900-9294. Je kan dan aangeven dat je teruggebeld wilt worden door je arbeidsdeskundige.

Je kan zelf om een herbeoordeling vragen wanneer je gezondheid verslechterd is. Hiervoor kan je het wijzigingsformulier gebruiken. Dat je in verwachting bent, hoef je niet direct te melden. Wanneer je kindje straks geboren is, moet je dit doorgeven met het wijzigingsformulier.

Actuele informatie over het melden van een verslechterde gezondheid vind je hier.

Ik wens je een goede zwangerschap verder.

Met vriendelijke groet,

Ellen
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Deel Deze Pagina