Waar binnen trouwfoto's maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door veertje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi

Wij gaan trouwen vrijdag en ben bang dat het wel eens de hele dag kon gaan regenen dus om dan buiten foto's te maken lijkt me geen goed idee dus hebben jullie misschien ideen voor plekken waar we binnen foto's kunnen maken?

Groetjes

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Wij hadden als binnen locatie de dierentuin maar vaak word ook wel een mooi cafe /bistro , een museum dat soort dingen gebruikt .

fijne trouwdag vrijdag ! geniet er van want echt voor je het weet is het voorbij . Ik zal voor je duimen dat je mooi weer krijgt al was het alleen maar voor de foto's !

x

3. Eva R

Eva R Niet meer actief

tuincentrum.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hebben toen wij 2 jaar bij elkaar waren hebben we foto's laten maken bij burgers zoo.in de bush en in de dessert was erg mooi

5. Pris

Pris Fanatiek lid

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Nou, wij hadden dus de hele dag regen en ik heb foto's laten maken bij een tuincentrum/kwekerij http://www.kwekerijacanthus.nl/ en die zijn best leuk geworden (ja, natuurlijk, buiten is altijd beter). Ik ben er van tevoren wel langsgeweest om dat te vragen, ze kregen wel vaker het verzoek. Het is ook wel een wat mooier tuincentrum hoor, ik zou niet zoiets uitzoeken waar je tussen de potjes kalanchoë staat.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.057
    2.194
    113
    Brabant
    tuincentrum, kas, in een molen, overdekte speeltuin (leuk op de schommel enzo), een overdekt mooi station...

iig heelveel plezier vrijdag en we duimen voor mooi weer!

8. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    wij hadden op onze trouwdag ook regen.. Maar een paraplu doet wonderen! En tussendoor als het droog was hebben we nog mooie foto's kunnen maken!

We hebben op onze trouwlocatie (bierbrouwerij) ook binnen erg veel foto's kunnen maken.

Misschien bij jullie ook in de buurt? Of een museum?

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.882
    113
    Wij trouwen volgende week vrijdag en zijn ook nog druk op zoek naar een binnenlocatie. Hebben nu een oude kerk op het oog. (trouwen niet voor de kerk, maar is een erg mooie lichte locatie.)

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of ze bij jullie zoiets kennen, maar wij hebben gebruik gemaakt van het Heemkundegebouw hier. Daar staat een collectie oude voorwerpen, een oud schooltje, oud winkeltje, oude slagerij, oude smit, enzovoorts.

Ik zal wat foto's in mijn album zetten. Misschien vind je het leuk om te zien en brengt het je op ideeën.

Groetjes,
    Josien

11. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Een museum, kasteel, monumenteel pand. Even googelen op open monumentendag oid om inspiratie op te doen wat voor monumenten er bij jullie in de buurt zijn. Misschien in het restaurant of gemeentehuis waar je je feest geeft, maar dat ligt er natuurlijk erg aan hoe dat er uit ziet. Sommige mensen hebben een fotogenieke werkplek (brandweer, kwekerij) of hobby waar je iets mee kunt (manege b.v.).

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:) Vervelend he. Ik heb voor mezelf op een gegeven moment zitten bedenken (ben nu bijna 2 weken getrouwd) dat ik anders foto's zou laten maken in de intratuin oid of desnoods een ikea :)

13. veertje

veertje Fanatiek lid

Haha de ikea geweldig, wij zijn echt ikea verslaafden :D

Zitten zeker leuke ideen tussen, bedankt allemaal, jullie horen nog wat het is geworden.

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Wow veertje nog maar 2 dagen spannend he :) ik had nergens last van tot de dag zelf :| dacht dat ik helemaal niks meer kon die dag hahaha. Maar toen we elkaar eindelijk gezien hadden was alles weg :D

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    In een discotheek, heb ik ooit gedaan, die was helemaal in romeinse stijl.

16. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

In een snoepwinkel?

17. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Het hangt een beetje af van wat voor types jullie zijn en waar jullie van houden.....

Wij hebben onze trouwreportage in een kinderspeelparadijs gedaan. En nee, toen hadden we nog geen kinderen. We houden van gekke, aparte dingen, dus voor ons geen tuincentrum ofzo. Niks mis mee, maar te 'algemeen' zeg maar. Dus onze foto's zijn van ballenbak, glijbaan, springkussen etc. We hebben de grootste lol gehad en dat is te zien op de foto's :)

18. veertje

veertje Fanatiek lid

Wij zijn gisteren ook wezen kijken bij een binnenspeeltuin maar daar was niet zo heel veel dus dat word hem niet.

Als het goed is worden we vandaag gebeld door de eigennaar van de kroeg waar we elkaar hebben leren kennen, dat is een echt bruincafe dat lijkt ons dus wel leuk.
    En voor de rest gaan we het toch buiten proberen aangezien het niet constant aan het regenen is ( maar hopen dat dat morgen ook zo is )

19. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik hoop dat het morgen droog is en dat jullie een mooie dag hebben!

Deel Deze Pagina