Ik ben 15 nov bevallen van een zoontje. Ik heb sindsdien last van mijn darmen. Ik ben vaak aan de diarree en eb last van mijn buik. Ik heb zowieso wel gevoelige darmen maar zo erg heb ik het nog nooit gehad. Meestal had ik er een dag last van en dan was het vaak weer over maar nu heb ik al bijna 2 weken last. De ene dag gaat het beter als de andere dag. Wie heeft dit ook gehad na de bevalling en hoe lang heb je er last van gehad en wat heb je er aan gedaan.
He, ik heb ook serieus last gehad. Ik dacht eerst dat dit normaal was omdat alles terug op zijn plaats moest komen maar na een week ben ik toch naar dokter gegaan en ik had een virus in mn maag en darmen. Doordat ik zwak was na t bevallen, kon mijn lichaam daar niet gans tegen vechten. Heb dan iets gekregen. Nadien heb ik terug gesukkeld met mijn maag en heb dan gedurende een maand 1 x per dag een pilletje moeten nemen. ze dachten eerst dat het misschien kwam van een slechtwerkende schildklier maar bloedafname zei dat dit niet zo was. Ik zou gewoon naar dokter gaan want ik heb te lang gewacht gehad en ben er niet direct vanaf geraakt!
Ik heb PDS gekregen na de bevalling. Maar ja ben ook vrijwel direct geopereerd aan me galblaas na de bevalling. Niet leuk he last van je darmen
ik heb ook al pds had ik voor mijn bevalling al. Ik hoop niet dat het erger is geworden. Ik loop sinds vrijdag weer dus mijn darmen hebben ook wwel stil gelegen een tijd. ik denk dat ik maandag wel even bel naar de huisarts.