Hebben jullie je partner meegenomen naar van die bevallingsavonden in het ziekenhuis? Heeft hij er bijvoorbeeld wel iets aan? Zijn redelijk lange avonden vind ik..
Ik heb hem meegenomen, bevallen doe je immers samen. De avond duurde niet zo heel lang, je kreeg wat info over eventuele pijnbestrijding en een rondleiding door de kraamsuites.
Ik heb hem meegenomen �� ook naar een avond over borstvoeding. Het waren 2 lange avonden en hij had het soms even moeilijk, hij vond het soms heel langdradig. Maar hij had er wel veel aan zei hij nadien zelf. Ook voor hen is het onbekend terrein. Wij hebben wel al grotere kinderen maar na die avonden voelen we ons beide wel weer zekerder en zijn we echt beginnen praten over onze verwachtingen. Wat wil jouw partner zelf? Heb je het hem al gevraagd?
Meenemen die man! Is toch fijn als je man ook weet in wat voor ruimte jullie terecht komen met de bevalling, en hoe het een en ander in het ziekenhuis in zijn werk gaat. Jij bent tijdens je bevalling druk bezig met de bevalling, dan is het fijn als je man bijv. ook weet waar jullie heen moeten in het ziekenhuis, of hoe het zit met de pijnbestrijding die ze kunnen aanbieden mocht je dat willen. En anders is het voor hem maar een avondje afzien
Tja, ik ben überhaupt niet geweest haha maar kan me voorstellen dat je er behoefte aan hebt en dan zou ik het niet meer dan redelijk vinden om je partner mee te nemen, ten slotte is er geen enkele reden voor hem om het niet te doen toch? Je kan er alleen maar van leren.
Hier ook meegenomen hoor, zoals andere zeggen bevallen doe je samen. Het was wel erg fijn om tw zien waar een hoe alles ging, ook voor mijn man.
Meenemen! Steker nog, ik vind het vooral voor de partner nuttig, als vrouw hoor en lees vaak al veel en als man zijn veel dingen toch wel erg goed om te horen, ook wordt er vaak vertelt waar je bijvoorbeeld 's nachts moet parkeren, waar je een rolstoel kunt vinden, etc etc. dat onthoudt mijn vent toch beter als hij het daar hoort, dan dat ik dat een dag later aan hem herhaal... dan is hij het op het moment suprême echt al lang weer kwijt.
Dankjulliewel! Hij stond er zeker open voor, maar hij heeft al twee bevallingen meegemaakt en ik vroeg me af of het dan wel zinnig was. Maar inderdaad bevallen doe je samen dus hij mag gewoon mee!
Hier mn ventje ook lekker meegenomen. Deels omdat ik veel niet onthou (zw.dementie), maar ook omdat hij degene is die alles moet gaan regeln/onthouden als ik aan het bevallen ben. Vriend vond het wel wat onduidelijk soms. Wist niet goed wat ie er mee aan moest. Maar was er wel blij mee, had ik ie alles al eens gezien en gehoord.
Man is meegegaan, ook naar de borstvoedingsavonden. Hij had meer opgestoken dan ik, hij moest mij tijdens de kraamperiode het één en ander vertellen. Hij zei er dan ook nog bij; dat hebben ze toen gezegd.
Ik ben alleen gegaan maar iedereen was met partner dus voelde me best een beetje ongemakkelijk.. Maar ik heb hem daarna gewoon op de hoogte gebracht van alles wat hij moest weten. Het MOET niet maar het is wel handig hoor om samen te gaan..
Ik heb mijn vriend meegenomen naar de voorlichtingsavond bij de verloskundige. Hij zag het eerst niet zitten maar vond het uiteindelijk erg nuttig.
Ik heb manlief gedwongen Vond het vooral handig voor de praktische dingen: waar parkeren, wat doe je als er 's nachts heen moet met de auto (hoewel we toen gewoon op de spoed plekken hebben geparkeerd en manlief later de auto heeft omgereden ), waar moet je precies zijn etc. Ook prettig om vast de kamers te zien zodat je ongeveer weet waar je belandt, dat gaf ons beide rust.
Bij ons duurde de infoavond maar 3 kwartier. Ook de borstvoedingsavond gaat hij mee! Ouders word je samen...
Meenemen! Hij moet juist alles daar weten (waar te parkeren, waar naartoe etc) Hij is ook meegeweest naar de partneravond van gym én naar de borstvoedingsavond (en serieus mijn man heeft vet goed geholpen bij borstvoeding voor zover hij kan helpen dan Overigens was (bijna) iedereen me man. Kijk ik was mij ook over alles aan het inlezen, boeken, zp, andere zwangere dames. Mijn vent hoorde soms met een half oor wat ik zei maar op die avonden moest hij even verplicht luisteren naar wat ontsluitingsweeën nu waren en hoe je moest puffen. Hij heeft heel goed geholpen tijdens de bevalling dus het was het waard