Hoi Dames, Weer een probleem, kan de belastingdienst nu niet bereiken dus hoop dat jullie mij kunnen helpen. Er is nogal haast mee. Ik heb uitstel voor aangifte inkomstenbelasting 2010. Nu moet ik deze vanavond nog zelf aangeven, omdat deze morgen om 09:00 naar de bank moet voor onze hypotheek! Het is dus erg belangrijk. Nu weet ik alleen niet of ik aangifte inkomstenbelasting moet doen of aangifte inkomstenbelasting voor ondernemers? Mijn boekhoudster is namelijk op vakantie (GRRR :x) en er is dus haast mee. Ik heb overigens wel een inlogcode voor de belastingdienst (ondernemers), omdat ik ooit ook nog ander werk deed als zzp'er. Wie is er gastouder? En wat hebben jullie ingevuld?
ben je nu als go ook ingeschreven als zzp'er, anders moet je de gewone doen. Je moet aan een bepaald aantal uren komen dan he.
Niet dat ik weet..?? Wel ingeschreven als zzp'er (nog voor iets anders, wat ik niet meer doe) Overigens hoef ik wat mij betreft niet die extra aftrekposten/kortingen! Als ik maar voor morgen een belastingaangifte heb haha..
als je jezelf als go niet ingeschreven hebt, dan niet hoor, dat gaat niet automatisch iig. Ik heb het ook niet gedaan en ik vul de gewone aanslag in.