Ziektewet uitkering.

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door edelweiss, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik heb een vraag. Ik ben begin juni geopereerd en hier veel nasleep van waardoor ik niet in staat ben te werken.
    Nu ben ik natuurlijk gebeld door verzuimmedewerkers. Alleen nu blijft het stil. Ik heb wel mijn bevestiging gehad dat ik een ziektewet uitkering kriij. Ik ga er vanuit dat ik ook nog opgeroepn kan worden voor een gesprek helemaal niet erg natuurlijk. Maar ik vraag me wel af als ik een brief krijg hoeveel tijd er tussen de brief en de afspraak zit? Ik heb weinig mensen om mij heen dus moet mijn man vrij vragen om mee te kunnen.

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Edelweiss,

Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de ziektewet. Je geeft al aan dat er een gesprek is geweest met de verzuimmedewerker.
    Nu zal de medische dienst binnenkort een afspraak voor je gaan inplannen om de situatie te bekijken. Je krijgt hierover een brief thuis gestuurd. Vaak zit er wel een week of meer ruimte tussen de brief en de afspraak. Lukt het niet om op die dag naar ons toe te komen, dan kun je contact opnemen om de afspraak te verzetten.

Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    UWV Webcare Team

Deel Deze Pagina