Na 5 miskramen weer zwanger zal het dit keer wel goed gaan??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sorraya41, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Hallo allemaal,
    Moet even mijn hart luchten. 7 januari gecureteerd en nu weer zwanger ongeveer 7 weken. Aanstaande maandag de eerste echo zal het hartje kloppen??
    Kan normaal gesproken goed relativeren maar nu ben ik in mijn agenda al aan het kijken wanneer ik het beste gecureteerd kan worden...... wat nou als het hartje weer niet klopt? Wat nou als het wel klopt maar over een week niet meer niet zoals bij de eerste MA. Pfff weet het echt even niet meer overweeg zelfs om als struisvogel Door het leven te gaan en geen echo te laten maken onder het motto wat niet weet wat niet deert...
    Sorry moest even mijn innerlijke onrust kwijt.

Gr Sorraya41

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heel veel sterkte, ik weet hoe moeilijk het is.

Zijn er ook al onderzoeken bij je gedaan naar de reden van je miskramen?

3. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Hoi Mykelti,
    Zie dat je idd veel ervaring hebt met miskramen en dat je nu heerlijk zwanger bent. Vanaf wanneer kon jij gaan genieten?

Geen oorzaken domme pech en ik ben niet de jongste meer. Maar onze jongste is bijna 2 en de gyn gelooft er in

4. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte, ik weet dat het niet gemakkelijk is.
    Ik heb er in het voorbije jaar 3 gehad en heb een beetje hetzelfde gevoel als jou.
    Iedereen zegt dat ik positief moet blijven en dat weet ik ook wel maar is verdomd moeilijk.
    Maandag ben ik 7 weken en heb ik hopelijk een echo met kloppend hartje.
    De enige echo waar ik bij de vorige geraakt ben was er al geen leven meer.
    Pijnlijk dus...
    Nu moet ik van de gyn progesteron gebruiken.
    Baat het niet dan schaad het niet.
    Ik hoop dat het voor ons allemaal deze keer een plakbeebje is.
    Dikke knuffel

5. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wil je heel veel succes en sterkte toewensen!

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pff wat moeilijk.. :( Ik ga heel hard voor je duimen.

7. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Poe zeg.... heftig. Maar wat fijn dat je weer zwanger bent...! Ik ga hard voor je duimen.

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Heeeeel herkenbaar! Ook bij ons was het domme pech volgens de gyn. Heb dit keer utrogestan gekregen die ik moet gebruiken tot de 12e week. Ook een beetje baad het niet dan schaad het niet. Wel alweer wat bloedingen gehad maar inmiddels ook 2 echo's en het hartje klopt goed en stevig en groeit het goed! Je kan het altijd vragen aan je gyn.

9. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Ik snap je angst zo goed.
    Ik heb 3 miskramen gehad waarvan 1 ma. Allemaal domme pech. Met deze zwangerschap heb ik vanaf week 5 tot week 7 bloedingen gehad, maar we zagen een hartje kloppen.
    ik heb toen vanaf week 7 tot week 10 elke week een echo gehad met overleg van mijn verloskundige omdat ik zo in de stress zat. En ik moet eerlijk zeggen nu nog kan ik niet zo goed blij zijn.

Ik ga hard voor je duimen meid, hopelijk gaat het dit keer gewoon goed. Want de meeste zwangerschap gaan nog steeds eerder goed dan fout .

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier ook vorig jaar 2x miskraam gehad en voor mijn oudste dochter ook nog een miskraam, dus kan me er enigszins bij voorstellen dat je sceptisch bent, ik heb geen tips voor je, ik was zelf ook heel sceptisch bij deze zwangerschap, pas toen ik eenmaal een goede 12 weken echo had durfde ik een beetje te ontspannen. Morgen 30 weken alweer... ik duim voor jullie dat het dit keer goed blijft gaan!

Liep trouwens bij de gyn waar ik 4 echo's heb gekregen; bij 6+5, 7+5, 8+5 en 12+5. Daarnaast zelf nog met 9+3 en 11+5 een echo laten maken voor mijn eigen gemoedsrust. Dus dat is een optie (vrij kostbaar maar vond het prettig de bevestiging te krijgen)

11. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties en wat een herkenning. Wat moeten veel vrouwen dit toch doorstaan.
    Ik had mijn gyn gevraagd naar de progesteron maar hij zei dat het niets zou uitmaken.
    Manlief moet het nu ontgelden ben niet echt gezellig geloof ik. Nou morgen al weer vrijdag. 1 dag eerder eerder bij d-day.
    Groetjes Sorraya41

12. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid wat moet dat een vreselijke gevoel zijn! En wat hebben er idd veel vrouwen ervaring mee.... :( Ik zal heel hard voor jou en de andere dames duimen dat het een plakbeeb wordt!

13. Anouk89

Anouk89 Actief lid

15 jun 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je helemaal!
    Had afgelopen jaar zelf 2 x MA en 1 x MK.
    Onderzoeken gedaan, niks te vinden.
    Weer zwanger en heb denk ik tot 20 weken van echo naar echo geleefd. Na 20 weken iets meer rust en sinds ik hem voel heb ik eindelijk vertrouwen in m'n lichaam.
    Maar hopelijk geeft mijn verhaal jou hoop!! Ik zal voor je duimen!

14. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Geen ervaring, maar ik ga wel keihard voor je duimen!

15. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb drie miskramen op een rij gehad incl goede echo's eerder, ik heb bij de vierde zwangerschap gekozen voor een echo met 13 weken, dus kop in het zand gestoken. Ben natuurlijk wel gezond gaan leven enz maar verder tegen niemand verteld en net gedaan als of er niks aan de hand was. Bij mij begon de angst en stress namelijk zodra ik een goed echo had gehad.
    Het zal er vast niet door komen maar inmiddels ben ik 38+6 en is dit keer gelukkig alles goed gegaan.
    Veel succes en ik hoop echt op goed nieuws voor je!!

16. Geel123

Geel123 Lid

13 mrt 2015
    26
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte meid. Ik kan begrijpen dat het moeilijk is, maar probeer positief te blijven en geloof in het mooie. Succes!

17. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Tjonge jij hebt veel meegemaakt! Heel veel sterkte/succes maandag! Ik zal aan je denken!

18. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken je verhaal heel goed
    Ook al aardig war mk's gehad en nu weer zwanger
    Vind het moeilijk "blij" te zijn en heb meer de "hoelang zal het duren" instelling.

Het beroerde is dat je niks kan doen dan afwachten. Ik ben overigens wel gestart met utro. Bij mij was er ook geen aanleiding maar in wilde het zelf....

Ik ga voor je duimen voor maandag xxx

19. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Dames Dank jullie wel dit doet mij goed. Mijzelf de werkdag doorgeworsteld en ga nu afsluiten en naar huis. Nog 2 dagen en 3 avonden te gaan... vandaag veel druk op het schaambeen en een brandend gevoel. Gelijk gaan de alarmbel rinkelen ojee zal het gaan gebeuren. Pfff tja kan ook bandenpijn zijn of last van de obstipatie.... zucht. Wordt gek van mijzelf... of was ik het al een beetje haha. Nou de auto in en naar huis. Laat het weekend beginnen dames

20. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Hè Triest met hoeveel weken heb jij je mk's gehad? Ga ook heel hard voor jou duimen dat ook jij een plakbeeb hebt en over 8 maanden het mooiste baby'tje van de wereld hebt

Deel Deze Pagina