Ben ik nou de enige van mijn leeftijd (24) die van jaren '80 muziek houd, met name de hele foute nummers (Nikita, Karma chameleon, Come on Eileen e.d.) en de good-old heavy metal? (Ja ik weet het, mijn muziekstijlen verschillen nog al wat )
Ken je de geschiedenis van bijvoorbeeld Nikita. Merk bijvoorbeeld nu mijn zoon niks snapt van het ijzere gordijn of de atoom bom in mijn jeugd speelde dat best wel.
Nee hoor ik vind het ook heerlijk om op die muziek mee te "zingen"... Maar ik ben dan ook in de jaren 80 opgegroeid.
Ben blij dat ik niet de enige ben.. Ken meerdere leeftijdsgenoten die me compleet voor gek verklaren.. @knap130774 Ik verdiep me nog wel eens in "vroegere tijden".. Ik ben me er wel van bewust wat er toen allemaal aan de hand was.. Nu moet ik zeggen dat ze tegenwoordig op school niet bijster veel meer leren, qua geschiedenis.. Broertje van mijn man is nu bijna 19 en hij weet alleen van de 2e wereldoorlog van films, laat staan dat hij weet wat het ijzeren gordijn is..
hier ook 24 maar luister ook regelmatig jaren 80 en 90 muziek vind het veel leuker dan wat ze nu "zingen" maar aan de andere hand houd ik ook wel van (happy) hardcore..
Jaren 60,70,80 geweldige tijd en muziek hou heel erg van oude foto's en verhalen hoe 't toen was, en ben zelf 26
Nee hoor! Ik ben 21 en luister dat soort dingen ook, maar ook graag nog oudere muziek eigenlijk. Liever dat dan MTV luisteren met muziek van nu.
Ik vind het ook heerlijke muziek, vaak pretentieloos en opgewekt, heerlijk om bij schoon te maken. Maar ik ben wel opgegroeid in de jaren 80.
Hier ook één. Ik hou wel van af en toe jaren '80 en '90 muziek. Zou het niet de hele dag door willen horen, maar ik hou dan ook van nu-muziek. Ben overigens 29 jaar.