Zo omdat ik opnieuw in verwachting ben heb ik mijn abbo bij Fit for Free opgezegd per 20-06-2013 precies een jaar dus. Nu hoor ik veel problemen met opzeggen, heb net een mail gestuurd en ook gevraagd om een bevestiging, mocht ik deze niet krijgen stuur ik een aangetekende brief. Ook had ik al bedacht een ontvangst bevestiging te vragen als ik mijn pas in lever want dat schijnt ook nog weleens mis te gaan, iemand nog meer tips? En wel positieve verhalen?
Ik had na de slechte verhalen ook gedacht dat het opzeggen problemen zou geven. Heb toen besloten de opzegging meteen maar in een aangetekende brief te doen. Kreeg al vrij vlot daarna de bevestiging dat het opgezegd was. En ook met het pasje inleveren geen problemen gehad.
Ik heb het per aangetekende brief opgezegt omdat ik zoveel ellende zag en hoorde. Werkte prima. Wij kregen vanzelf een bevestiging toen we onze pas inleverede, hoefde daar niet om te vragen
Heb een gewone brief gestuurd en er regelmatig achter aan gebeld. Daarbij de naam van de persoon genoteerd die ik gesproken had. bij het inleveren van m'n pasje kreeg ik een formulier ter bevestiging. Geen problemen mee gehad!
Hier ook geen probleem! Hebben zelfs mijn abbo toen eerder stopgezet omdat ik was verhuisd. Hartstikke netjes
Let er wel op dat je de brieven goed bewaard! Ik had netjes opgezegd en pas ingeleverd. De brief van de pas inleveren kwijt geraakt tijdens de verhuizing en ik heb nog een jaar betaald voor mijn pas. Toen was ik het echt zat (jaar achteraan gebeld en gedaan) betaling stopgezet en toen ze dreigden met de deurwaarder daar het hele verhaal aan uitgelegd. Inmiddels was ik 2 jaar verder. Eindelijk was het dan stopgezet maar ik zou alles goed bewaren als ik jou was.