ziektewet vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door jilina, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Iedereen weer bedankt voor de reacties.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik van de week wat kan verwachten van de arbo. Ze moesten op het werk van de arbo een probleemanalyse maken, maar dat konden ze niet doen dat moet ik zelf doen. Dus ze verwachten dat ik een brief op de mat krijg met een oproep of dat ik even moet bellen.
    Vandaag ook weer aangegeven en gevraagd hoe het nou zit omdat ik dus zo wel druk op mij voel omdat ik het eerste uur alleen sta en ik weet dat er het eerste uur niemand is om op terug te vallen. Ze hebben me uitgelegd waarom ik het eerste uur alleen sta en dat is omdat ze anders het laatste uur in de knoop komen. Ook heb ik gevraagd waarom ik nog steeds niet voor de twee uurtjes beter wordt gemeld en dat komt omdat ze anders te veel administratieve rompslomp hebben, want mocht ik het een keer twee uren niet volhouden dan moeten hun weer veel administratief werk doen. Dat snap ik dan nog wel en heb ik ook wel vrede mee, maar leg dat dan even uit op het moment dat ik er eerder om gevraagd heb en niet gewoon zeggen dat het niet nodig is.
    Ik neem mijn werkgever ook niets kwalijk hoor, hij heeft altijd gezegd dat mijn herstel belangrijk is. Hij doet de planning niet, dat doen anderen voor hem. En die zegt dat ze mij voor twee uurtjes mag inplannen.
    Ik vind het gewoon raar dat ik niets van de arbo hoor en dat sommige dingen zonder overleg gaan, zoals dus het alleen staan. En vroeg me gewoon af of dit normaal is of niet, omdat ik wel eens wat gehoord had dat je na 6 weken een plan van aanpak moet hebben voor de poortwachter. En ik dus al langer dan 6 weken ziek gemeld ben. En dat ze je niet zomaar in mogen plannen zonder met jou te overleggen en dat je eigenlijk boventallig hoort te zijn.
    Ik wacht de brief van de arbo wel af en werk gewoon wat ik kan werken.

Deel Deze Pagina