Hallo dames, Wie heeft ervaring met hairextensions? Helaas is door mijn schildklier mijn haren erg dun/haaruitval en heb zelf ook kale plekken Ik zou graag iets eraan willen doen, maar wil graag wat ervaringen van dames die dat hebben en hoe ze het ervaren. En wat de kosten zijn? Alvast bedankt
Ik heb hier op dit moment geen extensions meer. (Door de lockdown vorig jaar gestopt, en ben nu tevreden met hoe mijn haar is) Maaaaar heb zeker 5 jaar lang extensions gehad. Ik had altijd met waxjes en liet ze om de drie maanden vervangen voor compleet nieuwe. Niemand die het zag en mijn eigen haar was prima. Je bent alleen wel veeeeel langer bezig met het verzorgen ervan, wil je het mooi houden. Als je vragen hebt; vraag maar raak!
Ik heb het al wat langer niet meer maar heb het ook jaren met de waxjes gehad. En ook elke 10 a 12 weken nieuwe laten zetten. Mijn ervaring is dat mijn eigen haar steeds dunner en dunner werd (afbrak ter hoogte van de waxjes) daarna overgestapt op wave en dat is een stuk beter voor mijn eigen haar. Ik kan alleen daarmee niet elk vast kapsel dragen.