Zo frustrerend dit!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rachel1984, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Pffff even m,n gal hier spuwen hoor:p
    Ik had vorige week een brief van de belastingdienst dat er dingen niet klopten met de kinderopvangtoeslag van 2010. Ik moest dus de contracten van beide kinderen opsturen en de jaaropgave.
    Dit allemaal moeten regelen via het kdv en gisteren dus de papieren allemaal in huis.
    De brief moet namelijk dinsdag binnen zijn bij de belastingdienst. Dus vanmorgen alles in de retour envelop gedaan, alle sofinummers er extra op gezet en de brief op de eettafel gelegd om straks op de bus te doen...

En toen wou ik hem gaan posten en was hij weg! Echt weg verdwenen weg. Ik ben nu al 4,5 uur continu aan het zoeken, het hele huis verbouwd alle meubels aan de kant getrokken, kasten leeggehaald, prullenbak leeg zelfs in de kattenbak gekeken.

Maar kan hem dus nergens meer vinden en maak mezelf er veels te druk over! Krijg er harde buiken en al van.
    Maar hij MOET morgen de deur uit en snap gewoon niet waar die kan zijn.
    De kinderen hebben hem niet gezien (zeggen ze) en mijn man zit in alaska dus die weet het ook niet:p

Maar waar kan die nu zijn:(M,n schoonzusje zegt stoppen met zoeken en morgen een nieuwe dag maar ik ben bang dat ik dat niet kan. Die papieren kan ik niet nog een keer kosteloos krijgen dus moet hem gewoon vinden.

*zucht* sorry hoor moest het even tegen iemand kwijt want ben er echt helemaal van over de zeik.... en ik snap er ook helemaal niets van.:(

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    In je tas?

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

achter de kast gevallen misschien? bij het oud papier per ongeluk gegooid?

4. lea

lea Fanatiek lid

heb m niet in een la gestopt en dat ie daar achter is gevallen? Zo waren wij eens een envelop met geld een hele poos kwijt. Succes met zoeken, niks zo frustrerends........:cool:

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    kijk eens op rare plaatsen,

vlees uit de vriezer gehaald misschien en daar in gedaan? koelkast neer gelegt, in de keukenla gedaan, achter de kast... ?? kat er mee aan de haal gegaan. kinderen als kleurplaat gebruikt en toen verstopt achter de bank, onder de bank in een speelgoed kist? achter de kussentjes.. anders meid relaxe !! kan gebeuren morgen weer een dag , is vervelend slapen natuurlijk straks maar dat stressen heb je ook niks aan natuurlijk. even WOESAAAH en dan morgen ochtend verder zoeken misschien krijg je dan opeens een helder idee dat bijvoorbeeld je moeder ofzo de brief mee genomen heb voor op de post te doen.

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hahha nee al die plekken dus al gehad. Mijn moeder woont hier 120 km vandaan dus die heeft hem niet gepost en verder heel de dag niemand gezien.
    Denk dat ik morgen maar verder ga zoeken, achter de lades van de kast ook al gekeken inderdaad zelfs in de vriezer:p
    Ik weet het ook niet meer...begin zelfs al aan mezelf te twijfelen maar weet gewoon heel zeker dat ik hem zelfs al had dichtgeplakt.

Pffff

7. lea

lea Fanatiek lid

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Het zou zo mijn verhaal kunnen zijn, zoiets gebeurt mij ook altijd.
    Soms kijk je er gwn over heen, maar als je al 4.5 uur bezig bent kan je beter nu de raad van je schoonzusje opvolgen.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    En je weet ook zeker dat je de brief al niet op de post gedaan hebt??

Weet niet hoe oud je kids zijn maar die van mij heeft ook weleens gezegd dat ze iets niet had gepakt of niet wist waar het was, totdat ik het in een van haar tasjes vond of haar speelgoedkist enz enz..

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja ik weet zeker dat ik hem niet heb gepost hihi.
    De kinderen zouden hem best gepakt kunnen hebben, maar ze zijn alleen in de huiskamer geweest dus dan had ik hem toch moeten vinden?? Ze zijn bijna 4 en 2,5.
    Ik geef het maar op voor nu ben er moe van. Morgenochtend vroeg weer een nieuwe kans...ik laat het wel weten of ik hem vind;)

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Heb je iets in de vuilbak gesmeten?? Mij is het onlangs overkomen. Ik was ziek geweest en ik had mijn papieren op het aanrecht gelegd zodat ik het zeker niet kwijt kon zijn!! Je raad het al kwijt...en maar zoeken zoeken zoeken. Ik kwam er echt zot van. Op een bepaald moment ben ik in de vuilbak buiten gaan kijken en ja hoor daar lag het. De papieren waren blijven kleven aan de pamper van mijn dochter en hup de vuilnisbak in.

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    *Gaat in de luierzak kijken*

13. Rono

Rono Niet meer actief

Pfff frustrerend!

Heb een maand terug ook die papiereb moeten inleveren... Niks meer van gehoord :)

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    en morgen even de bd bellen en uitleggen..
    Ikheb een keer iets soortgelijks gehad en toen hebben ze de retourtermijn verruimd..

Mijn dochter zegt ook nooit ergens aan te zitten.. maar ondertussen zijn we al een hoop kwijt;) (mobieltje en vaste foon oa) tot we er achter kwamen dat ze regelmatig de vuilnisbak gebruikte bij het "opruimen"
    (nu 3,5 en doet ze het niet meer gelukkig)

15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

whahaha neee zal toch niet?

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nope niet gevonden. Nu stop ik echt hoor.... kan niet eens meer nadenken:p

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Onder een kleed.

In een kast die een dubbele bodem heeft dus kast lade er uit halen en misschien ligt die wel op de bodem.

En zou idd de kids nog eens na vragen.

Bij de dvd speler bij hun tekenspullen ect ect.

Ergens iets in de huiskamer waar je kinderen het wel verstopt zouden kunnen hebben. Succes met zoeken:(

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    klaargezet bij de voordeur/hal? Of in je jas/tas klaargelegd?

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb je hem toevallig niet al op de post gedaan :')

20. hizi

hizi Niet meer actief

Of hij ligt nog steeds opdezelfde plek als waar je hem achter heb gelaten maar je kijkt er over heen :) is mij dus eens gebeurd had overal gekeken en de dag erna kom ik in de kamer lag het nog op dezelfde plek als waar ik het had gelaten :cool:

Deel Deze Pagina