Ben het een beetje heel erg zat nu, dus ben maar uit bed gegaan! Zoonlief van 3,5 plast weer zeer regelmatig in zijn broek ( lees 3 tot 4 x op een dag....)' Het ging altijd perfect, hij was voor zijn derde dag en nacht droogm en dat was ook zo voor mekaar! Toen hij een broertje kreeg in oktober was er ook nog niks loos... eigenlijk sinds sinterklaastijd dat dit begonnen is en de laatste tijd dus weer heel vaak, word er een beetje moedeloos van... alles geprobeerd geloof ik! Maar nu heeft hij dus net in zijn bed geplast wat hij normaal ook nooit doet! Snachts ging hij altijd gewoon naar de wc. Ben echt terug bij af met hem, help wie heeft de gouden tip?
Ik heb hier geen ervaring mee. Mijn zoontje was laat zindelijk ( vanaf 3,5 jaar) en dat gaat helemaal goed tot nu toe. Ik durf niet te zeggen of de komst van de baby en de sinterklaas er mee te maken hebben gehad, omdat hij het nu nog heeft. Misschien is het goed om er niet te veel aandacht aan te schenken, niet boos te worden en voor de zekerheid 's nachts even een broekje aan te doen. Je hebt van die dry nites broekjes die voelen als een onderbroek. Het is voor jou vervelend omdat het steeds verschoond moet worden, maar probeer rustig te blijven en er geen issue van te maken. Het komt vanzelf wel weer goed. Misschien is hij bezig met iets wat spannend is. Misschien kan je rustig erover praten met hem en hij moet natuurlijk weten dat je niet boos wordt, als het gebeurt want dan kan het juist gebeuren dat hij in zn broek gaat plassen.