Even jullie mening/advies nodig..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Elleke, Jun 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Ons zoontje is vandaag precies 8 weken en lust graag wat. Vorige week zijn we daarom overgegaan op 5 flessen van 150/5, omdat hij zo ontevreden was met minder. Hij reageerde hier heel goed op, op 5 flessen. Echter, hij lijkt aan de 150/5 niet genoeg te hebben. Vooral van de nachtvoeding 4.45 uur, tot de volgende fles komt hij elke morgen een uur eerder en schreeuwt het dan uit. Heeft hij zijn fles op, dan lacht hij en is zo vrolijk! Ik ben daarom net op de weegschaal gaan staan. Zelf kom ik uit op 64.9 en met hem op de arm erbij 70.3. Dit zonder luier, kwartier na de fles. Kijk ik op de pak voeding, dan staat er dat ze vanaf 5 kg 5 flessen van 180/6 mogen. Zou ons zoontje daaraan toe zijn denken jullie? Hij is soms zo ontevreden en had de afgelopen dagen ook zo zuigbehoefte. Ik dacht zelf van, als ik nu s morgens en s avonds 180/6 geef en de andere 3 flessen eerst nog 150/5? Kunnen jullie mij advies geven? Bedankt alvast!

Ps: Forte voeding hebben we ook al een poos geprobeerd, dit werkt niet en reageert geniet op.

2. KimK

KimK Niet meer actief

Il denk: waarom niet? Probeer het eens en kijk of hij dan wel tevreden is. Helpt het niet (dwz is hij niet tevreden/drinkt hij hem niet op), dan ben je snel genoeg weer terug naar kleinere fles.

3. uhuumau

uhuumau Actief lid

Apr 28, 2014
    152
    0
    0
    Wij zaten met 8 weken ook op 180/6.
    Kan gewoon hoor.
    Is het teveel, laat hij het wel staan.

Wij stapten een paar weken later ook over op Forte.

4. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Je kan het altijd proberen!

5. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

May 2, 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Zou t ook gewoon proberen.
    Onze zoon was/is ook gewoon een hongerlijer :D
    Je ziet het vanzelf als t teveel is.

6. Michelle123

Michelle123 Actief lid

May 31, 2014
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon proberen. Als onze zoon na zijn fles begint te huilen dan maak ik meteen 30 cc bij. Soms drinkt hij het op, soms toch niet.
    Hij stopt vanzelf als hij vol zit.

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,149
    3,174
    113
    Net als wat alle andere dames zeggen, waarom niet? Gewoon proberen :)
    Als je jezelf er niet prettig bij voelt kun je proberen iets meer water in het flesje te doen (dus 160/5 ipv 150/5), of bijvoorbeeld het ochtendflesje 180/6 (evt. 190/6) te doen en overdag 150/5.
    Zolang je niet over de 1000ml op een dag zit is het prima lijkt me?

Gewoon kijken naar je kleintje!

8. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Kom je structureel over de 1000cc of 30 scheppen en je hebt verborgen reflux uitgesloten kan je alsnog forte geven of jbpm zodat ie er langer over doet.

9. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Bedankt voor jullie advies! Hij heeft het er gister supergoed op gedaan! Zelfs zo goed, dat hij 21.55 uur zijn laatste fles dronk en net wakker werd! :)

Share This Page