Bloedverlies, stolseltjes, buikpijn en toen weer niets ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AuroraM, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AuroraM

AuroraM Actief lid

15 mei 2013
    167
    1
    18
    Gooi
    Vanmiddag veel buikpijn gehad Heb ook een ctg gehad voor iets anders en daar was hele lichte weeen activiteit te zien. Thuis na het eten bedacht ik dat ik toch wel erg last van buikpijn had. Voelde niet als een wee maar meer pittig menstruatie gevoel en veel harde buiken. Ik voelde iets tussen mijn benen en zag dat het rood bloed was met een paar stolseltjes. Heb de vk in het ziekenhuis gebeld en zij dacht dat get best eens het begin van de bevalling kon zijn. Ik kreeg meer pijn en kreeg het ijskoud en dlen begon te trillen. Leek mij start bevalling dus hulptrepen ingeseind die van ver moet komen om thuis te kunnen zijn bij de kinderen want ik moet in ziekenhuis bevallen. En toen na een tijdje zakt de buikpijn gewoon weer weg...............Heb al eerder voorweeen gehad maar nooit met bloed verlies. Zat ook geen slijm bij.
    Baby schopt er nog flink op los dus dat zit wel goed. Wanneer komt de bevalling nu ???.. Ps verloskundige zei afwachten en bellen en langskomen of overigen bij meer loonverlies

2. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    jeetje.. denkje dat het begonnen is maar nee..

hoe is het nu?

Deel Deze Pagina