Zielig zeg...

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vandaag vond mn man een briefje aan de deur geplakt.
    Eigenlijk meer n halve envelop met in blokletters die er op neer kwam dat hij liever lui was als werkte en een lapswans en een lul was die natuurlijk niet kon werken omdat hij elke dag anderhalve hond uit moest laten.
    Het zat aan de deur gelijmt op n hoogte (lager als de deurknop) die indiceert dat het een klein iemand was.
    Nou zit mn man idd al tijden thuis omdat hij simpelweg geen werk kan vinden. Hij is ontslagen bij zn vorige werkgever in de aanloop naar de crisis en er zijn nu zoveel mensen die werk zoeken. Dus zit hij in de ww en solliciteerd zn kont er af maarja..
    En dan krijg je van zo'n held die niet eens laat weten wie die is zo'n briefje op zo'n manier!
    irriteerd me mateloos eigenlijk. :x

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

:$ Nou ja zeg!!!! Wat heb je toch een asociale honden op de wereld...Sommige mensen....

3. Lien88

Lien88 Niet meer actief

BAH! Om misselijk van te worden.. Heb er echt even niet de juiste woorden voor...

Gelukkig weet jij wél hoe het zit, maar dat neemt niet weg dat je toch op een vervelende manier de avond in gaat...
    Wat een vervelende mensen lopen er rond zeg.. En vooraf laf ook..

Ik kan wel zeggen, laat je avond er niet door verpesten, maar dat is al gebeurd ben ik bang..

Wat vond je man ervan?

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nouja..!!!

Wat een lafbekken..!!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Sjonge jonge jonge wat triest!!!
    Diep en diep triest!!
    Wees dan een held en kom het persoonlijk zeggen...

6. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    wat triest van die kabouter ;) die dat gedaan heeft...

zoiets zou me nou echt zo storen (nu al, en ik ken jou en je man niet eens) !!! ik zou dan ook een briefje terug plakken...
    denk namelijk dat die persoon zelf ook geen hard werkend persoon is want anders heeft hij of zij geen tijd voor deze onzinnige kinderachtigge actie!! bah wat reten iritant zijn sommige mensen toch he.

iedereen weet toch dat het in deze tijd niet te doen is om een baan te vinden. vriendin van me solliciteerd zich ook suf maar ze krijgt niet eens een afwijzing terug. Het is al klote zat dat de tijd zo is.... je man voelt zich vast al ellendig genoeg ... moet die persoon dit nu toch nog even erger maken...?! tsss de idioot zeg.

hoop voor je dat je man toch snel werk kan vinden...
    en wees verstandig sta er boven , verlaag je niet tot zoon persoon (die mensen die zoiets doen hebben meestal een steekje los )

maar toch wil ik even zeggen leef met jullie mee.

groetjes

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    duidelijk van iemand die zelf zoveel tijd over heeft dat ie zich onterecht aan andere mensen ergert..
    en zelf een totaal oninteressant leven heeft..

snap dat je kwaad bent, maar probeer er om te lachen.. zielige actie!
    zou het geen kinder/puber actie kunnen zijn trouwens?

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Nou idd zeg! bel dan aan en trek dan je bek open!!typisch geval van "chicken shit"
    Knuff!!

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Lijkt me trouwens eerder wat voor een volwassene dan voor een kind.
    Een kind interesseert het volgens mij niet echt of iemand wel of niet werkt.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

tis toch echt diep en diep triest
    ik zou er dus een fel gekleurd brief je onder hangen.

Geacht kabouter,

na aanleiding van uw briefje deel ik u mede.
    dat als u niet weet waar u over praat en niet het lef hebt om dit tegen ons in persoon te zeggen.
    uw briefjes bij u mag houden en u al zeker niet met ons leven te bemoeien..

11. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ja zoiets had ik ook in gedachten!!
    hij is goed... en volgens mij kan hij beter vliegtuigjes vouwen van zijn briefjes , beleefd hij stukken meer plezier aan toch.
    en de slachtoffers leiden er dan teminste niet onder!!

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mn man is er kalmpjes onder zegtie. Maar ik ben gewoon...tja weet niet...verbaasd/boos/verdrietig dat zoiets zo even aan je voordeur geplakt wordt.
    En het is echt van n volwassene want gisteravond rond 12 hing er nog niks (bij het hond uitlaten) en vanmorgen voor 7enen hing het er ineens (zag mn man door de ruit van de voordeur)
    Denk niet dat er tussen 12 savonds en 7 smorgens al teveel kinderen alleen over straat lopen en lullige briefjes aan deuren lijmen ;)

Aan de eene kant denk ik ach dit zielige kaboutertje weet niet beter. Andere zijds ga je toch zitten denken...zou t die en die zijn....of toch...of..
    En ik wil zo helemaal niet denken over de mensen in mn straat! :(

13. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Heb je geen vermoeden? Iemand die al een tijdje niks meer tegen je zegt, of iemand met wie je een conflict hebt gehad? Buren met wie je laatst nog een gesprek had over je man ofzo?

Ik vind het echt diep triest. Dat ze het briefje ophangen zonder naam, is 1 ding. Dat ze het niet eerlijk in je gezicht zeggen is weer wat anders. Maar dat ze het gore lef hebben om het uberhaupt ook alleen maar roepen, zonder dat ze weten hoe het zit. Wie zijn zij om daarover te oordelen :(

14. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Wat heeft die persoon een diep zinvol leven dat hij zich bezig kan houden met zulke zaken! Wat een moraalridder zeg, het zit schijnbaar wel erg hoog, maar net niet hoog genoeg om het in persoon te vertellen.
    Echt te sneu voor woorden dit soort acties, getuigd niet echt van klasse he!

15. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wat mankeert mensen om op anderen te oordelen zonder dat ze het fijne er van weten... laat ze lekker naar zichzelf kijken en dan nog eens goed oordelen maar dan over hunzelf!!!!!
    Mijn man is ook een tijdje werkloos geweest maar heeft gelukkig binnen 3 maanden weer een nieuwe baan kunnen vinden.

Ben blij dat ik in een hele fijne buurt woon, met een hechte band na alles wat er is gebeurd in de buurt..

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dieptriest gewoon. Wat een zielig en laf persoon! Als je zo stoer bent om je bek open te trekken, wees dan ook zo stoer om je naam eronder te zetten.

Zo te lezen doet je man hard genoeg zijn best om weer aan het werk te komen. En ik ben het er helemaal mee eens dat het in deze tijd niet zo simpel is om weer aan het werk te komen.

Door de crisis zijn er erg veel werklozen. Ik ben daar zelf ook eentje van. Ook ik solliciteer me een slag in de rondte. Ik heb al een aantal sollicitatiegesprekken gehad (morgen weer eentje!), maar ben tot dusver nog afgewezen. Tja, de concurrentie is erg groot als je ergens solliciteert. De werkgever heeft het echt voor het uitkiezen momenteel. En je hebt reuzeveel mazzel als jij dan uiteindelijk de baan hebt gekregen.

17. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    misschien kun je sbs laten komen. even publiekelijk voor lul zetten. belachelijk om iemand zo te kwetsen met iets wat voor hem ongetwijfeld tochal zo gevoelig is.

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Bonje met de buren :D

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bah wat triest zeg!
    En dan ook nog op kinderhoogte hangen.;)
    Na 00u...snugger.;)

Suggestie voor briefje terug;

Beste Kabouter,

wat dapper dat u ons een briefje nagelaten hebt.
    En dan nog wel op die hoogte, en in blokletters.
    Helaas hebben wij wel u vingerafdrukken kunnen identificiren.

Get a life, PAULUS!

(sorry, word melig van dat kaboutergedoe)

Wilma, trek je niks aan van die gekken hoor!
    En hou ons op de hoogte.;)

20. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Misschien heeft de lafaard het briefje wel door zijn/haar kind op laten hangen omdat hij/zij teveel op zou vallen.

Ik vind het ook diep triest van de held op sokken.
    Sommige mensen hebben duidelijk geen leven

Deel Deze Pagina