Whaat!!! Wat een trieste actie van diegene zeg! En dan nog niet eens het lef hebben om het recht in jullie gezicht te zeggen.. Pfff.. ik kan hier altijd zo link om worden he, laat elkaar toch gewoon met rust.
echt wat een triest viguur, en dat zoiets in iemand op komt om te doen echt. Die heeft zeker geen leven ofzo?
wat ontzettend zielig. Kun je misschien je buren vragen of ze wat hebben gezien? dat iemand het erop plakte ofzo? En wat bedoelen ze in vredesnaam met anderhalve hond???? Het slaat nergens op dat ze je vriend een schuldgvoel aanpraten omdat hij niet werkt. Ook al zal je vriend te lui zijn geweest om te werken dan nog hebben zij daar niks mee te maken:x
Bah sommige mensen moeten zich gewoon diep gaan schamen :x En volgens mij heeft deze persoon zelf teveel vrije tijd want anders zou hij zich zoveel met andere mensen bezig houden !! Klootjesvolk , kan me op zoiets zo ontzettend ergeren ..... heb je geen idee wie het is ?
wat n zwakke idioten zeg! als je dan zo'n lef hebt zoiets te sturen durf dan ook je naam erbij te zetten! is net zoiets als toen ik zwanger was kreeg ik n briefje waarin stond dat ik me hond mishandelde omdat ze nooit buitenkwam hahaha maar dat ik elke ochtend, in me pauze, en direct na me werk naar huis kwam om met de hond te wandelen en haar aandacht te geven dat werd niet gezien! en ook daar stond geen naam bij... zwakkelingen zijn het! heb ook tegen iedereen in de flat die ik kende gezegd als ik erachter kwam wie het was dat ze nog niet jarig waren ff lekker bang gemaakt
Dom, ziek stakkertje, bah. :x Probeer er boven te gaan staan meis, hoe moeilijk ook. Dit soort figuren zijn de moeite echt niet waard.
Wat een sneue mensen bestaan er toch. Blijkbaar heeft jullie wijkkabouter zelf ook niet veel om handen als hem dat opvalt. Hoe irritant, probeer er boven te staan, anders heeft hij jullie juist waar hij wil.
Nou onze kabouter heeft zich niet weer laten zien....tenminste...gezien hebben we hem ook niet, maar ook geen sporen (briefjes) meer gevonden. Anderhalve hond slaat op de grote bouvier en het kleine mini pinchertje wat wij hebben En dat vind ik n erg typische uitlating want dat zegt mn man er zelf altijd over... Heb verder geen flauw idee wie dit gedaan heeft. En mn man zegt wel dat t m niks doet maar hij is nu alweer 2 dagen alleen job sites af aan t struinen... (deed hij voor heen ook wel maar nu toch n stuk fanatieker weer) Ondertussen zijn we trouwens ook beiden een cursus aan het doen om het makkelijker te maken om werk te vinden. Maar daar heeft onze kabouter natuurlijk OOK geen weet van. Achja...het zijn allemaal al van die contact gestoorden hier dus ergens is t niet vreemd...maar idd het gore lef!
Helaas is er bij het ophangen van uw briefje een FOTO van u gemaakt. (achter een luikje plakken!) KABOUTER plop erachter kleven en klaar.
Jeetje wat een trieste actie... waar haal je het lef vandaan om zo te oordelen als je niet weet wat er achter de voordeur gebeurt! We hebben het met z'n allen goed in Nederland, maar ow, wat staan we met z'n allen vooraan in de rij te zeiken als we ook maar denken dat de buurman of -vrouw het beter of makkelijker heeft... Gatverdamme!!! Mijn mannetje zit ook thuis en ik zou me ook zo beledigd voelen als ons dit zou overkomen... Probeer er maar zoveel mogelijk voor hem te zijn; hij zal t waarschijnlijk nooit toegeven, maar zoiets gaat toch ten koste van je zelfvertrouwen..
Belachelijk zeg!! Zoals je weet zit mijn vriend ook thuis door ziekte en heeft een ziektewet uitkering. Nou hij vindt het ook niet leuk ofzo. Hij mocht van de UWV arts zelfs nog niet eens aan het werk pas over 6 weken!!! Ik ga morgen weer voor het eerst proberen om te gaan werken, maar mensen kunnen zooooo makkelijk oordelen vanaf de zijlijn of buitenkant....