Die directeur mag zich rot schamen. En dat meisje, wat een knap meisje, zelfs met kort haar i is ze prachtig. Mooie actie die donatie.
Dat zegt toch alles over de mentaliteit van tegenwoordig! Dat je als volwassene er zo mee omgaat is te erg voor woorden. Dat meisje mag geprezen worden voor zoiets onzelfzuchtigs! Ik hoop dat mijn meisje uitgroeit tot zo'n mooi persoon.
Hier in Engeland werden meisjes die zich kaal hadden geschoren voor het goede doel in isolatie geplaatst omdat hun haardracht afwijkend was en dus niet volgens de richtlijnen van de school..
Ik snap er echt helemaal niets van. Doe je een goede daad verrichten word je ook nog gepest?? :x Daarbij is dat meisje hartstikke knap met haar korte coupe.
Ik vind dat verhaal wat eronder staat mooi. Fijn dat er leerkrachten zijn die er werk van willen maken.
Nee, maar een groeiend aantal helaas wel. Het is niet voor niets dat steeds meer mensen opteren voor thuisonderwijs. Alleen al in Hertfordshire is het aantal kinderen dat thuisonderwijs ontvangt met 34% gestegen. Kent geloof ik ook zoiets, en in London groeit het aantal ook nog steeds.